Zyxel P2812HNU-F1

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Via telfort heb ik deze modem gekregen in het alles in 1 pakket.2poorten zijn er gebruikt voor de motorola omzetkastje voor de 2 televisies.en 2 voor de computers.Er is ook een WAN poort hoe en met wat kan ik wat meer poorten krijgen om bijv voor een mediaplayer en smart tv aan te sluiten.Kortom ik kom wat aansluitingen te kort om met utp kabels te werken.Niet alles is draadloos

Zet er een switch achter van 5 of 8 poorten aan te sluiten op een vd LAN poorten en je hebt er 3 of 7 LAN poorten bij... Kosten 15-30 euro...

Yep, das een goed voorbeeld, je houdt dus in dit geval 4 poorten over, eentje wordt er dus gebruikt om de verbinding met de router te maken.
Nette prijs. Welke de beste is weet ik niet in zulke goedkope versies.
Als je nog een oude 4 LAN poorts router hebt staan.... die kun je ook gebruiken... dan houd je er nog 3 over....
Ik zou die voor de TV in de router laten zitten en de switch alleen voor PC's gebruiken. Dus je haalt 1 pc uit de router en daar sluit je de switch met een kabel op aan en dan die pc in de switch en dan heb je er nog 3 LAN aansluitingen over.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan