Laatste bijdragen

• Dukkel
    Dan zou ik het beste Screenshots moeten maken van alle instellingen per monitor en die met elkaar vergelijken. Daar ga ik in iedergeval...
  • B
    benikke reageerde op het onderwerp Opgelost Hyperlink.
    Man, dit was precies het gezochte, waarvoor mijn dank en bij deze afgehandeld.
  • RogerS
    Is er niet iets in de monitor dat zichzelf bijstelt aan de hand van lichtintensiteit, of een blauwfilter of iets dergelijks?
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp COMFAST CPE.
    Niets lijkt me sterk. Je krijgt danwel een succes melding of een foutmelding. Help mij jou te helpen door op zn minst wat informatie aan...
  • Dukkel
    Hallo @Aar Ja Okay, op mijn Bureaublad is niets met de Iconen aan de hand, dankzij de instructies van Femke98 in z'n bericht#8 blijven...
  • Aar
    Ik heb ook wel eens gehad dat zodra ik mijn monitor aanzette op het moment dat Windows draaide, dat alle pictogrammen opeens scheef...
  • Warme bakkertje
    Warme bakkertje waardeerde AlexCEL's bericht in het onderwerp Controlegetal EAN 13 berekenen met Leuk Leuk.
    Zo dan: =REST(10-REST(SOMPRODUCT(1*DEEL(A5;{1;3;5;7;9;11};1))+SOMPRODUCT(3*DEEL(A5;{2;4;6;8;10;12};1));10);10)...
  • AlexCEL
    AlexCEL reageerde op het onderwerp Controlegetal EAN 13 berekenen.
    Zo dan: =REST(10-REST(SOMPRODUCT(1*DEEL(A5;{1;3;5;7;9;11};1))+SOMPRODUCT(3*DEEL(A5;{2;4;6;8;10;12};1));10);10)...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Extra helderheid.
    Een laptop van 15 jaar oud? Lijkt mij zonde van het geld. Kun je beter in een nieuwe laptop steken. Of een externe monitor aansluiten.
  • OctaFish
    Deze opmerking snap ik dus écht niet. Ik heb 'jouw' woord in de gratis versie van de Van Dale gegooid, omdat ik geen betaald abonnement...
  • R
    Rickio reageerde op het onderwerp COMFAST CPE.
    er is niets te zien
  • A
    alphamax reageerde op het onderwerp Controlegetal EAN 13 berekenen.
    =10-REST(SOMPRODUCT(1*DEEL(A5;{1;3;5;7;9;11};1))+SOMPRODUCT(3*DEEL(A5;{2;4;6;8;10;12};1));10) uit bericht #3, geeft 10 bij 978030640614...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Extra helderheid.
    Bij een laptop heb je niet meer opties. Het scherm wordt donkerder in de loop van de jaren. Heeft met de backlight te maken. Die is...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp COMFAST CPE.
    En wat krijgt je terug van het tracert commando? Zie post #14
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Calibre FT knop.
    Hebben ze de handleiding blijkbaar nog niet aangepast. En gebruik ik nog een oudere versie. Wat an sich weer logisch is, omdat ik geen...
Terug
Bovenaan Onderaan