Laatste bijdragen

• E
    e de waele reageerde op het onderwerp Ben op zoek naar nieuwe laptop.
    Dat zou inderdaad kunnen maar ik kom al jaren bij deze winkel en ben daar zeer tevreden over Ik gebruik nu mijn oude laptop nog steeds...
  • kostenzer
    Zo, ik ben iets verder. USBDeview geeft een stroom aan gegevens waarvan ik meeste niet kan plaatsen. Daarom heb ik alles wat ik aan USB...
    • usc devices.JPG
    • usb devices 2.JPG
  • NoellaG
    NoellaG reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    omdat ze niet zo slecht is als jij beweert ;-)
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Meerdere oplossingen zijn prima, maar nogmaals: wat is het nut om een in essentie niet zo'n beste functie te posten?
  • NoellaG
    NoellaG reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Omdat het soms interessant is om een probleem vanuit twee totaal verschillende standpunten te zien.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Ben op zoek naar nieuwe laptop.
    Wat is er zo bijzonder aan deze laptop dat je er zo lang op wilt wachten? Voor dat geld kun je toch een prima vergelijkbare laptop in...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Dagen van de maand.
    @remmie63 Waar is het voorbeeldbestand? Geef de gewenste resultaten aan. Het zou ons ontzettend veel tijd besparen. @popipipo
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Waarvoor dank :). Desalniettemin: als je deze functie nog steeds gebruikt, dan zou ik hem weggooien en/of vervangen door betere versies...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Is het een UEFI systeem met de bootschijf in GPT? Vetmoedelijk wel maar toch. Opnieuw installeren geen optie? W11 is al geactiveerd dus...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Docmd.gotorecord werkt niet.
    Zal er even naar kijken; het zou iets kunnen zijn in de richting dat het formulier geen nieuwe records toestaat, of dat je een query...
  • R
    remmie63 heeft het onderwerp Dagen van de maand geplaatst in Excel.
    Hallo, na een hele tijd maak ik weer gebruik van jullie onmisbare hulp. Om in een formulier het aantal handelingen te verkleinen wilde...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Heb je niks aan maar wil ik toch even gezegd hebben. Het bewijst maar weer het nut van het gebruik van een wachtwoord kluis en de...
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Beste, In bijlage foto van mijn scherm.
    • 20250811_152759.jpg
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Opgelost Storing oude TV.
    Voor de zekerheid heb ik alvast de kunststof kap van de hometrainer gehaald en deze aan de binnenzijde beplakt met een dubbele laag bak...
  • H
    HankMegens heeft het onderwerp Opgelost Docmd.gotorecord werkt niet geplaatst in Access.
    Hallo, Ik wil middels een knop op mijn formulier naar een nieuw record gaan met: Private Sub Knop18_Click() DoCmd.GoToRecord...
    • foutmelding.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan