Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Tja, dan ben je aangewezen op je recovery-codes die je achter de hand zou moeten hebben. Zo niet, dan vrees ik dat je je zelf tegen je...
  • edmoor
    Staat die tekst direct in de hyperlink of in een cel waar je dan naar verwijst?
  • NoellaG
    NoellaG reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    aantal maanden is idd niet afhankelijk van het aantal dagen, dat is inherent aan de definitie van maand. Het voorbeeld van Octafish...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Docmd.gotorecord werkt niet.
    Ik zoek nog even verder voor je.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    En dat is een foute insteek; als je op de 16e jarig bent (t.o.v. vandaag de 13e) dan krijg je een andere uitkomst dan als je de 8e jarig...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Ik ben nog aan het puzzelen, want het is best een ingewikkeld probleem in Access. Nou kan ik wel een shortcutr nemen en de Excel...
  • R
    remmie63 reageerde op het onderwerp Dagen van de maand.
    Mag ik nog een vervolgvraag stellen? voor het optellen van de bedragen heb ik volgende formule: =SOMMEN.ALS(J36:J67;C36:C67;"WERK") Is...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Opgelost Overuren.
    Hey AHulpje, Ik ga er straks mee aan de slag, laat je dan iets weten. Zeker al dank bij voorbaat. T8
  • NoellaG
    Het aantal maanden is eenvoudig te berekenen? 12 maand in een jaar. Dus aantal volle jaren * 12 + aantal resterende volle maanden. En...
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Ja, maar dit lukt niet. Jaren geleden gebruikte ik met mijn Microsoft account een buitenlands telefoonnummer ( wonende in het...
  • F
    Ik wil vanuit excel tekst in een nieuwe email zetten waar dan allerlei gegevens vanuit excel worden gebruikt. To, cc, bcc, onderwerp en...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Ik mag toch hopen dat je dit al geprobeerd hebt? Ze hebben voor vergeten wachtwoorden gewoon een pagina. Die moet je natuurlijk als...
  • R
    Perfect! Dank hiervoor
  • NoellaG
    Of je moet een subfunctie gebruiken die, afhankelijk van het jaartal voor februari, het aantal dagen per maand retourneert. Maar dat...
  • R
    Beste AHulpje, bij jouw formule pakt hij niet de eerste dag van de maand. Als ik augustus 2025 ingeef begint de telling bij maandag 4-8...
Terug
Bovenaan Onderaan