Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Als je data lokaal is opgeslagen, dan kan je gewoon met een willekeurige Boot USB-stick je data veiligstellen.
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    ja, dat klopt. Het meeste heb ik wel allemaal op een externe harde schijf staan. Maar het gaat ook over alle andere software die op de...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Wat je nog kan proberen is de HD in een andere PC zetten, intern of via een USB enclosure. Je kan dan je documenen e.d. kopiëren om...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp DKIM in spam map.
    Nee hoor, maar je staat wel zwakker omdat je alsnog je IP-adres exposed.
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp DKIM in spam map.
    Is het trouwens nodig als je bij cloudflare zit, om de email routing te gebruiken? Of hoeft dat niet per se
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Van Microsoft geen gevolg, meerdere formulieren ingevuld, meerdere malen proberen te spreken met iemand van Microsoft, onmogelijk, wel...
  • R
    remmie63 reageerde op het onderwerp Dagen van de maand.
    De eerste is perfect! Het formulier wordt helemaal beveiligd. Alleen de aanwezigheidsregistratie en km vergoeding (J8) blijft...
  • Gouwepeer
    Gouwepeer waardeerde femke98's bericht in het onderwerp DKIM in spam map met Leuk Leuk.
    Ik heb kpn al benaderd en ook abuse. Daar stond sowieso 1 emailadres van mij als niet oké, terwijl het een kpnmail.nl is. Dat hebben ze...
  • Aar
    Aar waardeerde femke98's bericht in het onderwerp DKIM in spam map met Leuk Leuk.
    Ik heb kpn al benaderd en ook abuse. Daar stond sowieso 1 emailadres van mij als niet oké, terwijl het een kpnmail.nl is. Dat hebben ze...
  • cow18
    cow18 reageerde op het onderwerp PRIKKLOK.
    - ik heb geen "PERSONAL.XLSB" map - tijd aanwezig : alleen uitrekenen wanneer er zowel een tijd in als een tijd uit is. - in je...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp DKIM in spam map.
  • R
    remmie63 reageerde op het onderwerp Dagen van de maand.
    Ja, bijna: is het dan ook mogelijk dat er dan in de velden J36 t/m J67 alleen waar gewerkt wordt het bedrag J8 wordt getoond?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Samsung A16 langzaam laden.
    Zoek gewoon op een snellader van Samsung, en je zit wel goed. De term PSS wordt niet echt veel gebruikt. Ik kende het ook niet eens.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp DKIM in spam map.
    Als je vragen hebt over de spam-markering bij KPN, dan kan je altijd een mailtje naar abuse@kpn.com wijden. KPN gebruikt veel systemen...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Het is hopen dat dit een mogelijkheid is, maar ik betwijfel of het wel zo ver mag gaan geldende de privacyregels. En daarnaast is het de...
Terug
Bovenaan Onderaan