Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp PDF wordt winmail.dat.
    Probeer de sleutel eens aan te maken? Zie ook de reg-file die ik gaf. Dat scheelt je geklooi in regedit.
  • M
    marjan1983 reageerde op het onderwerp PDF wordt winmail.dat.
    Ik heb hier geen sleutel staan met die naam. Kan het ook anders genoemd worden?
    • 1760969620971.png
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Desktop iconen.
    Welke Windows is het? Is het niet het klassieke gevalletje van Ctrl+scrollen op je bureaublad of 'Uitlijnen op raster'? Als je het...
  • S
    Senso heeft het onderwerp Opgelost Desktop iconen geplaatst in Windows.
    Wie begrijpt wat hier aan de hand is. Horizontaal staan de iconen ver uit elkaar. Je ziet dat de bestandsnamen belemmerd worden, terwijl...
    • Desktop icons.jpg
  • J
    jacw reageerde op het onderwerp Opgelost Waarde opzoeken via DLookUp.
    Heel erg bedankt voor je reactie, qua Nederlands heb je helemaal gelijk (Soms een drama). Ik ben een amateur met het bouwen en hou me...
  • Aar
    Probeer eerst eens Outlook. Misschien kan je in het register van Windows (regedit, wees wel voorzichtig, pas niks zomaar aan) eens...
  • M
    Zou ik outlook alleen opnieuw kunnen installeren of moet dan geheel office?
  • Aar
    Dan zal het diep in Outlook zitten, wat denk ik mee is gekomen na vele upgrades? Ik zou het eens herinstalleren om ervanaf te zijn.
  • M
    Ik heb deze ook al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. Dat is helaas niet de oplossing. Kun je die instellingen, van RTF, ook nog...
  • Aar
    Dan zou ik even kijken of je een nieuw mailaccount in je Outlook kan instellen. Misschien dat je die al jaren hebt, met upgrades...
  • M
    Het gebeurd bij meerdere account. De ene is een gmail workspace account. De andere via ziggo. En ook nog een ander mail via strato waar...
  • Aar
    Via welke provider gaat de mail? Gebruik je misschien Exchange of de online dienst van Microsoft 365?
  • M
    De afzender typ ik zelf in.
  • Aar
    En die afzender, zoek je die op in een adresboek in Outlook? Of vul je die in vanuit je blote hoofd?
  • M
    Nieuwe email, afzender toevoegen, onderwerp toevoegen, bestand toevoegen, Bericht typen en verzenden.
Terug
Bovenaan Onderaan