Laatste bijdragen

• edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Dualboot 2x windows 11.
    Maak voor de experimentele een Virtual Machine, dan heb je geen dual boot nodig. Sterker nog, je kan dan beide tegelijk draaien waardoor...
    • VMW.jpg
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Delen door 4.
    Getallen vermenigvuldigen en delen in Excel Please excuse my dear Aunt Sally (Order of Operations) PEMDAS for parentheses, exponents...
  • E
    emields reageerde op het onderwerp Opgelost Delen door 4.
    of door een voorbeeldbestandje te plaatsen.
  • U
    userman heeft het onderwerp Dualboot 2x windows 11 geplaatst in Windows.
    Om met een nieuwe Windows te kunnen starten en stelselmatig hier nieuwe apps op te installeren wil ik een dualboot met 2x Windows 11home...
  • E
    Eastw00d reageerde op het onderwerp combolbox invullen onder een combobox.
    Dank ! Dat zet me een heel end op weg. Op bijv. maandag wil ik kunnen selecteren welke leverancier er komt en in welke silo hij heeft gelost
  • OctaFish
    Hebben we het nu over Tahoe 26.1 op de Mac, of iOS 26.1 op een iPhone? Ik vermoed overigens dat je de optie "Voorspellende tekst"...
    • IMG_1881.jpeg
    • IMG_1882.jpeg
  • Spocky
    Spocky waardeerde srpchulp's bericht in het onderwerp Geen wifi met Leuk Leuk.
    Het kan een probleem zijn als daardoor de bandbreedte te weinig is. Mogelijke oplossing: koop een wifi-dongel geschikt voor snelle Wifi...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp combolbox invullen onder een combobox.
    Die code vult geen combobox maar cel C5 in het werkblad invul. Vanuit een subroutine kan je altijd een andere subroutine starten...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Opgelost Delen door 4.
    Lijkt mij ook
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp Geen wifi.
    Het kan een probleem zijn als daardoor de bandbreedte te weinig is. Mogelijke oplossing: koop een wifi-dongel geschikt voor snelle Wifi...
  • JEC.
    JEC. reageerde op het onderwerp Opgelost Delen door 4.
    =a1/4? 😅
  • A
    Anisha waardeerde popipipo's bericht in het onderwerp Opgelost dubbel verwijderen excell met Leuk Leuk.
    Je hebt tegenwoordig ook de functie UNIEK() Daar gaat het ook prima mee, wel met een paar handelingen meer dan #2
  • A
    Anisha heeft het onderwerp Opgelost Delen door 4 geplaatst in Excel.
    Heb een Excel bestand waar van in kolom A een 500 getallen staan in kolom B zou ik graag het getal zien gedeeld door 4 bvb kolom A...
  • Spocky
    Spocky reageerde op het onderwerp Geen wifi.
    het is normaal als je van kabel naar wifi gaat dat er altijd een verschil in download en upload snelheid is, dus ik veronderstel dat dit...
  • A
    Ja dan zal het wel mijn fout zijn door op een verkeerde toets te drukken. Kan je miszeggen wat ik moet afvinken om een einde re stellen...
Terug
Bovenaan Onderaan