Laatste bijdragen

• J
    Johan158 reageerde op het onderwerp Backupsoftware.
    Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb AOMEI Backupper geinstaleerd en die is ook nog Nederlandstalig. Groet, johan158
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Ja, daar moet je dus met je browser naar toe om de rechten van de gedeelde map te regelen. Of klik er met rechts op en dan View Device...
  • Dukkel
    Dukkel reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Hallo @edmoor Ik neem aan dat als jij over de NAS praat dat je die gele DS216 bedoeld ??
    • Hele scherm 2025-11-20 200427.png
  • edmoor
    In de NAS kan je ook rechten op een map zetten.
  • Dukkel
    Ja, dat heb ik gemerkt. En dát is me toch ook uiteindelijk gelukt. Mijn grootste probleem is nu nog, dat ik een directorie Macrium moet...
  • edmoor
    Grove fouten? Dat zijn gedeelde mappen op de NAS. Je zal ze op de NAS moeten verwijderen.
  • Dukkel
    Het is me gelukt de directories die ik eerst niet wegkreeg, toch te verwijderen (Zie Rood omlijnde Directories op de Afbeelding ) Maar...
    • Directories met verhaal 2025-11-20 190704.png
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Website verhuizen.
    Opsich kan je ook vaak verhuizen met de tools van je hosting control panel. Als deze gelijk is, dan kan je gewoon een backupje maken, en...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Website verhuizen.
    Vergeet niet bij het overzetten van een database de namen en wachtwoorden in de config file van je website aan te passen. Danwel de...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Opgelost Printen op thermisch papier.
    Wat Senso zegt. En in een laserprinter zullen de vellen helemaal zwart worden ivm de warmte die deze printer gebruikt. Bij een inkjet...
  • Aar
    Er kan van alles breken? Elke nieuwe PHP-versie (hoofdversies) heeft weer deprecated functies, die uiteindelijk niet meer zullen werken...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Printen op thermisch papier.
    Mensen die reageren/antwoorden geven, gaan over hun eigen antwoorden en jij bepaalt of je wel of niet iets doet. Nee, je kunt niet...
  • S
    Papier-printvraag Is het mogelijk goed te printen op thermisch papier met een niet-thermische printer? Dus met een printer met inkt...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Opgelost geluid versterken video.
    oke, heb het nu gevonden, maar hoe sla ik dat filmpje mp4 dan op als het gedaan is? Ik zie namelijk geen optie om het op mp4 op te slaan...
  • Aar
    Het ligt eraan hoe jouw site opgebouwd is. Als het enkel HTML is, kan je deze eenvoudig via bijv. Filezilla verhuizen. Let er wel op dat...
Terug
Bovenaan Onderaan