Laatste bijdragen

• B
    Bunicich reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Goedemorgen, ik heb de tabellen via Putty (SSH) teruggezet.
  • J
    Ik gebruik een POS programma met daaraan aangesloten o.a. een kassabonprinter van het merk Epson model TM-m30III. Elke keer als op die...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Hoe heb je de tabellen teruggezet?
  • B
    Bunicich heeft het onderwerp phpmyadmin geplaatst in Databases.
    Goedenavond, Ik heb een probleem met mijn MariaDB 10/phpmyadmin. Ik heb een DS218+ NAS met twee HDD van elk 2 TB. Deze draaien al jaren...
  • Dukkel
    Dukkel reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Je bent een grote hulp voor me geweest
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost Beaufort sheet.
    Zou je niet beter met deze tabel van het KNMI kunnen gaan rekenen? https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/windschaal-van-beaufort
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Opgelost Beaufort sheet.
    Je zal dan moeten weten wat "iets hoger" precies betekent. Zo te zien (bolling fok) is het soms ook "iets lager". Helemaal moeilijk...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Dat doe je in de NAS bij Configuratiescherm > Netwerk. Daar kan je dan boven in een servernaam opgeven.
  • AlexCEL
    AlexCEL reageerde op het onderwerp Opgelost Beaufort sheet.
    Wat zijn de gewenste uitkomsten bij "Beaufort 3 en vlagen 4"? Kun je dat eens handmatig invullen op tabblad "invoer"? Bij voorkeur met...
  • Dukkel
    Ja, toch geloof ik dat hij nu naar de Directory: \\DS216\MACRIUM\SSD-1 schrijft. Hoera !! Dank je @edmoor, je hebt me goed geholpen...
  • edmoor
    Het gaat toch om Macrium Reflect? Dat staat los van je TV. Op je PC heb je er dus een netwerkschijf voor gemaakt en daarbij aangegeven...
  • Dukkel
    Ik benader die map als gebruiker DS216, Ik deank dat dit lood om oud ijzer blijft. Naar een paar dagen geleden werd die zojuist ook...
  • A
    anciano heeft het onderwerp Opgelost Beaufort sheet geplaatst in Excel.
    Beste leden, na veel jaren offline te zijn geweest en helemaal niets meer met excel te hebben gedaan (vroeger veel gedaan in excel) maar...
  • edmoor
    Bij mij ziet dat er zo uit. Op m'n PC benader ik die map als gebruiker nasadmin:
    • 1763667344563.png
  • Dukkel
    Dat heb ik al meerdere keren gedaan, ga het nu weer proberen. Ik laat je de resultaten zien, of het goed gaat MACRIUM Aaangemaakt als...
    • Macrium aangemaakt als gedeelde Map  2025-11-20 203354.png
    • Rechten verlenen aan MACRIUM 2025-11-20 203240.png
Terug
Bovenaan Onderaan