Laatste bijdragen

• RogerS
    Kassalade is meestal gewoon serieel. Kwestie van het juiste bit naar de juiste pin sturen. Ik zal eens in mijn archief kijken. Hebben we...
  • S
    Senso heeft het onderwerp Logitech microfoon geplaatst in Windows.
    Altijd goed gewerkt. W11 op beide computers is nu gepruts met geluid. Probleemoplosser gedaan zegt ijskoud microfoon is niet...
  • JEC.
    JEC. reageerde op het onderwerp Opgelost Verticaal zoeken foutmelding.
    Zodra je bestand een stuk groter gaat worden, zou ik eerder kijken naar een moderne "dynamic array" oplossing. De X.Zoeken werkt, maar...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Website verhuizen.
    Heb jaren websites verhuist met een plug-in. Die pakt alles wat je hebt op je WP website, je maakt op je nieuwe hosting een website, zet...
  • S
    Senso heeft het onderwerp Probleem met pagina geplaatst in Internet, Games.
    Zie de screenshot. Eerst waren het alleen Firefox en Google Chrome maar nu ook Edge. Ik krijg direct het linkerdeel in beeld en krijg...
  • D
    Demetrya reageerde op het onderwerp Opgelost Verticaal zoeken foutmelding.
    Ah, bedankt voor je toelichting. Deze werkt!
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp HP laptop wil geen Linux installeren.
    ah oké. En anders ja, we wonen te ver van elkaar af. Ik was ooit steunpunt voor Linux Mint maar vanwege allerlei andere zaken die op...
  • JEC.
    JEC. reageerde op het onderwerp Opgelost Verticaal zoeken foutmelding.
    al je output in één klap (zie laatste tab)...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Opgelost Verticaal zoeken foutmelding.
    Welke versie van Excel? Lijkt mij ook niet handig om al die adressen openbaar te zetten of is het fake?
  • D
    Demetrya heeft het onderwerp Opgelost Verticaal zoeken foutmelding geplaatst in Excel.
    Goedemorgen, Ik ben even aan het stuntelen met een sheet. Het tabblad draaiboek moet specifieke informatie bevatten die voorkomt uit de...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Welke bestanden?!? Eigenlijk is phpMyAdmin niet verplicht om te gebruiken bij databaseonderhoud. Het is gewoon een PHP-based tool. Het...
  • B
    Bunicich reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    ik heb de bestanden via putty gekopieerd van de oude schijf naar de nieuwe dus alles apart. Maar op de oude schijf zou alles nog...
  • L
    ltk reageerde op het onderwerp HP laptop wil geen Linux installeren.
    Ik heb zelf geprobeerd een DVD te branden van dezelfde ISO waarmee ik ook de Acer van Linux Mint had voorzien. Wordt ook al niet...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Op welke manier? Een dump via 'mysql' geimporteerd? Of de .frm, .myd, .myi, .idb bestanden gekopieerd.... wat ik niet hoop!
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Helaas is het zo dat bij alles in computers en de onderdelen daarvan het niet te vraag is of het kapot gaat, maar wanneer. Zeker bij...
Terug
Bovenaan Onderaan