Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    Dan sluit je toch de browser af, of open je een ander tabblad? En rapporteer dit vooral als bugje bij de beheerder van die site. Wie...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    Dat menu verdwijnt als de muiscursor er uit gaat. Mooi niet. Kunt de cursor verplaatsen wat je wilt, dat linkerblok blijft in beeld...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Ik raad aan om ze netjes te exporteren/importeren zoals ik al uitlegde. Je wilt echt niet aan de losse bestanden friemelen. Daarom hoop...
  • B
    Bunicich reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Misschien net geheel duidelijk van mijn zijde...het gaat alleen om de structuur, kolommen en tabellen terug te krijgen. Ik was bezig met...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opnieuw een Synology NAS installeren.
    Wat heeft dat voor zin? Ik heb het zwartgekalkt omdat daar, zoals je al vermoedde, mijn QuickConnect naam staat. En jij zet daar de door...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    Hier ziet die website er zo uit: Dat menu verdwijnt als de muiscursor er uit gaat.
    • 1763720176364.png
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    screenshot van je hele bureaublad/cq browser? Want zo lijkt het op een gewone webshop met pitten en zaden. Dus ik snap nu nog steeds...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    Zoals je kunt vaststellen gaat alles mis deze morgen. Ik heb nog een sfc /scannow en DISM gedaan maar helpt niet.
    • ScreenShot001.jpg
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Dan moet ik je toch teleurstellen. Want deze zijn niet bedoeld om over te zetten. Deze bestanden beschrijven je databases specifiek met...
  • B
    Bunicich reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    aed_db .frm bestanden .ibd bestanden
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    Anders ik wel.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp phpmyadmin.
    Via commandline SSH een dump maken van die database en die daarna langs dezelfde route importeren op de nieuwe NAS. Schijf is al aan...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    Ik ben ook benieuwd naar een screenshot.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Website verhuizen.
    Ter aanvulling. Met zo'n backup neem je niet alleen de bestanden van je website mee, maar ook je databases, de instellingen daarvan, je...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Probleem met pagina.
    ik zie geen screenshot
Terug
Bovenaan Onderaan