Laatste bijdragen

• S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    De verkoper heeft destijds gezegd dat ik dit nooit mag doen omdat ze dat kunnen zien bij HP als je dat gedaan hebt en dan heb je nooit...
  • W
    willema reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    Dankjewel OctaFish, ik had vandaag even de tijd om dit Outlook gedrag van naderbij te bekijken, zonder de deadline om complexe mails te...
  • Tech8
    Tech8 waardeerde AHulpje's bericht in het onderwerp Opgelost Datum's met Leuk Leuk.
    Dankjewel. Ter info: Op 29 februari (schrikkeldag) wordt in de katholieke heiligenkalender meestal geen vaste heilige “verjaardag”...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    Ik weet niet precies of je goed doorhebt hoe Outlook werkt met het maken van een (nieuwe) mail. Of je nu een nieuwe mail maakt, of een...
  • OctaFish
    Ik ken dat programma niet, dus je zult toch even in de handleiding moeten kijken of er überhaupt een IIF opdracht bestaat (anders ben je...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Wat bedoel je met als je zelf niets wil doen?
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Overstap van MS-Access naar LibreOffice.
    Ik ben niet bekend met Base, maar voorzover ik heb kunnen nagaan moet je in Base query's CASEWHEN gebruiken in plaats van IIF. Maar dat...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Als je zelf niets wilt doen en denkt dat het garantie is, dan maar wegbrengen. Zie post 8. Lees ook deze.
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Het lijkt erop dat de batterij kapot is want gisteravond heb ik hem volgeladen en toen de stekker eruit gedaan. Zojuist wilde ik hem aan...
  • W
    willema reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    Dankjewel Senso, voor deze gedetailleerde uitleg. @edmoor: deze map heb ik inderdaad en daar loopt het fout. Ik heb ondertussen kunnen...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    Het probleem zit in die eerste melding. Blijkbaar gaat er iets niet goed en wordt er wel een concept opgeslagen. Het lijkt erop alsof er...
  • W
    willema waardeerde Senso's bericht in het onderwerp Opgelost Outlook concept met Leuk Leuk.
    A. Start een nieuw bericht Open Outlook: Open de desktoptoepassing of navigeer naar outlook.office.com. Maak nieuwe e-mail aan: Klik op...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    A. Start een nieuw bericht Open Outlook: Open de desktoptoepassing of navigeer naar outlook.office.com. Maak nieuwe e-mail aan: Klik op...
  • femke98
    femke98 heeft het onderwerp Amiko mediaspeler geplaatst in Randapparatuur, Netwerk.
    Ooit iptv aangekocht en daar zat een Amiko mediaspeler bij. Nu het abo is afgelopen en ik geen nieuwe meer neem, hou ik dat kastje over...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Outlook concept.
    Geen idee welke Outlook je gebruikt, maar onder Postvak In zou je ook een map Concepten moeten hebben.
    • 1771762266989.png
Terug
Bovenaan Onderaan