Laatste bijdragen

• S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Begrijp niet wat je daarmee wilt zeggen. Zo kun je volgens mij niet goed werken met die laptop. Ik zie verder ook geen reacties die...
  • O
    odyusa reageerde op het onderwerp Opgelost Icy inbouw fream.
    Ik heb het gedaan maar zonder de icy frame Werkt het wel
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Als ik het programma van hp gebruik voor diagnostiek van het systeem valt hij ook uit. Al mijn bestanden kopiëren gaat ook niet want dan...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Als een hardware-onderdeel defect is, kun je niets anders doen dan de laptop ter reparatie inleveren. Software-matig > - Diverse...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    Vraag: Moet het format voldoen aan het gegeven voorbeeld? Er zijn al meerdere samengevoegde cellen aanwezig (dat is vergif). Wat is de...
  • B
    Heren, Bedankt voor jullie reactie. Ik zoek even verder. Ben er nog niet achter. Als ik wat weet kom ik het melden. Ron 1771837629...
  • Dukkel
    Dukkel reageerde op het onderwerp Behuizing HDD kan die geupdated worden?.
    Hallo @whittey Nadat ik mijn vorige bericht verstuurd had, begreep ik dat je wel zou willen weten hoe ik de instelwaarden voor mijn...
    • MP4 instellingen TV 2026-02-23 094105.png
  • D
    DieBe reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    De namen in het rooster zijn fictieve namen.
  • D
    DieBe heeft het onderwerp Opgelost Rooster invullen geplaatst in Excel.
    Is er een methode om 15 namen zoveel mogelijk evenredig te verdelen in een rooster? Ik heb 26 weken. Per week hebben er 6 mensen dienst...
  • Dukkel
    Antwoord EDIT1: De TV Samsung QE55Q90T - 55 inch - 4K QLED - 2020 Antwoord EDIT2: MP4 hikt juist niet. De MP3 hikt wel: MP3 Audio...
  • O
    odyusa reageerde op het onderwerp Opgelost Icy inbouw fream.
    Hoi ik heb alles al getest met een externe dock station en alles werkt normaal be halve de icy dock niet Er blijft ook een blauwe led...
  • enigma147
    enigma147 reageerde op het onderwerp Opgelost Icy inbouw fream.
    Trek de kabels eens uit de icy box en sluit ze rechtstreeks aan op een harddisk. Ziet de pc de harddisk dan wel, dan zit het aan de kant...
  • whittey
    whittey reageerde op het onderwerp Behuizing HDD kan die geupdated worden?.
    Kun je een exact tvmodel noemen? Q55 is nogal vaag EDIT: Welke eigenschappen heeft die MP4 die 'hikt' (formaat, fps) EDIT2: hoe snel...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Het is blijkbaar een serieus probleem. Vanmorgen was de batterij weer helemaal leeg zonder dat ik de laptop had gebruikt. Nu is de...
    • 20260222_185423.jpg
    • 20260222_190445.jpg
  • Dukkel
    Van m'n Nas naar een interne SSD met een snelheid van 55.6Mb/s En van m'n PC naar en externe schijf ongeveer 4.6 tot 12Mb/s gemeten...
Terug
Bovenaan Onderaan