Laatste bijdragen

• Dukkel
    Dukkel reageerde op het onderwerp Behuizing HDD kan die geupdated worden?.
    Hallo @whittey Ik ben nog wat vreemds bij mijn TV tegengekomen. Er zitten 2 USB ingangen op. a) USB 5.0V - 0.5 Amp b) USB HDD 5.0V - 1...
  • E
    EmielvdB reageerde op het onderwerp Excel wil niet opstarten.
    Windows 11
  • D
    DieBe reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    @jverkerk: dat lijkt er op. Bedankt. Het enig is dat het nu op volgorde van de namenlijst gaat. Van de 10 keer dat Jan dienst heeft is...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Dat zal ik later doen, de HP diagnose heeft niets gevonden. Nu is de HP batterij/stroomadapter controle bezig.
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Excel wil niet opstarten.
    Als je geen foutmelding krijgt heb ik zo verder ook geen idee. Iemand anders wellicht.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Typ powercfg /batteryreport en druk op Enter. Bekijk de ontwerpcapaciteit versus de volledige laadcapaciteit. Als de volledige...
  • E
    Ik heb al twee keer met REVO uninstaller office verwijderd en een nieuwe installatie gedaan, maar geen reslutaat,
  • edmoor
    Verwijder dan de complete Office installatie met Reco Uninstaller, herstart de PC en installeer Office opnieuw...
  • E
    Herstellen via snel en online al twee keer gedaan, geen resultaat. Ook al twee keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geeft geen oplossing
  • edmoor
    Doe een herstel van de Office installatie. Dat kan ongeacht je Office versie:
    • 1771842897537.png
  • E
    EmielvdB heeft het onderwerp Excel wil niet opstarten geplaatst in Excel.
    Heb een probleem dat Excel en Word niet willen opstarten en telkens met de vraag komen om in veilige modus op te starten, klik je dan op...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Geen idee of dit het is maar als je dingen download bij spotnet kan het ook een miner zijn die ongemerkt is geïnstalleerd of andere...
  • Robertusje
    Robertusje reageerde op het onderwerp Opgelost Laptop problemen.
    Als ik de laptop aan de stroom leg gaat het wel. Als hij van de stroom af is dan valt hij uit als iets doe zoals kopiëren oid. Volgens...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    Misschien
  • D
    DieBe reageerde op het onderwerp Opgelost Rooster invullen.
    Het format is op zich niet van belang. De samengevoegde velden mogen weg. Het gaat om een kerkdienst rooster. Er zijn 2 kerkdiensten...
Terug
Bovenaan Onderaan