Laatste bijdragen

• K
    Bedankt voor het mee denken, alleen ik had iets vergeten en dat is wel het belangrijkste. In de werkmap heb ik geen submappen oftewel...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp VOIP oplossing?.
    Ik heb dezelfde ervaring. Constant problemen! Ik heb de nieuwste FritzBox. Ik heb wel een nummer van VoipBuster begint met 085. Kijk...
  • edmoor
    Probeer het eens met Xcopy: https://nl.easeus.com/backup-herstel/kopieer-mappen-en-submappen-met-de-opdracht-xcopy.html...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp VOIP oplossing?.
    Ik heb ook Voipbuster, maar ik heb het idee dat ze een beetje achterlopen met de techniek. Ik weet niet hoe het komt, maar vaak merk ik...
  • K
    Ik heb 1 map waarin ik 26 mappen heb waarin ik records op alfabet bewaar, verder heb ik een werkmap met records die ik graag naar de...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp VOIP oplossing?.
    Nummerportering is bij wet geregeld en moet mogelijk zijn. Er zijn weinig bekende providers voor particulieren. Vroeger gebruik gemaakt...
  • huijb
    huijb reageerde op het onderwerp Herstellen verzendknop.
    Mooi dan gaan we deze sluiten. Mede gezien door de onduidelijkheid in dit topic omdat er priveberichten zijn uitgewisseld. Bovendien is...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Herstellen verzendknop.
    Ik heb geen probleem met dit draadje. Maar als de meelezende moderator jouw mening deelt vind ik dat prima. 1775135516 @basblok Als je...
  • edmoor
    Dat is dan niet aan mij maar aan de moderator.
  • edmoor
    Sorry hoor, maar naar mijn mening slaat de reactie van die persoon nergens op. Tevens zal dan de code niet werken omdat Windows mail...
  • B
    basblok reageerde op het onderwerp Herstellen verzendknop.
    De persoon vertelde mij dat het best OUTLOOK kon worden verwijder, heb ik dus gedaan en daar voor in de plaats het programma email...
  • edmoor
    Nee. We hebben e.e.a. via privé berichten gedaan omdat de documenten nogal wat valide email adressen bevatten. @basblok Ik ben wel...
  • B
    basblok reageerde op het onderwerp Herstellen verzendknop.
    Ik ben mij van geen kwaad bewust. Vanmorgen wel contact gehad met de KPN vanwege de verzendproblemen die aan OUTLOOK waren te wijten.
  • buick
    buick heeft het onderwerp VOIP oplossing? geplaatst in Randapparatuur, Netwerk.
    Hallo, Een kennis van mij (op leeftijd) wilde overstappen van KPN naar Youfone. Alleen nu kwamen we erachter dat Youfone inmiddels...
  • O
    Bedankt voor de tip Zal eens wat kijken in de setting van firefox Het is nog steeds niet opgelost
Terug
Bovenaan Onderaan