Laatste bijdragen

• V
    Voort005 reageerde op het onderwerp Waarschuwing: Verkenner probleem..
    Beste Senso: Heb chkdsk W:\doc\ /f/r gedraaid met het volgende resultaat: The type of the file system is exFAT. Volume Serial Number is...
  • S
    satfrico1 reageerde op het onderwerp Geen netwerkadapter meer.
    In de bios staat de lan onboard op enable. Ik hen alle door jullie aangeleverde opties geprobeerd. Helaas zonder effect...
  • Aar
    Aar waardeerde Voort005's bericht in het onderwerp Waarschuwing: Verkenner probleem. met Leuk Leuk.
    Eenieder dank voor de tips, ga er mee aan de slag.
  • V
    Voort005 reageerde op het onderwerp Waarschuwing: Verkenner probleem..
    Eenieder dank voor de tips, ga er mee aan de slag.
  • P
    Pletter reageerde op het onderwerp Schakelbord aantal knoppen.
    Moest even zoeken waar het gebleven was. Helaas ben ik niet meer in staat het goed om te zetten. Voor mij is de laatste reis nar het...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Scherm vullen.
    Heb ook zo'n Samsung tablet maar krijg dat niet voor elkaar om het kader klein te krijgen, dat al geprobeerd, kader vergroten, hoek...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Scherm vullen.
    Veeg met twee vingers vanaf de bovenkant van het scherm naar beneden om het volledige snelmenu te openen. Zoek het DeX-pictogram en...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Tijd omzetten naar decimaal.
    Ik weet niet wat je nog allemaal wilt berekenen, maar Power Query is naar mijn mening hier de uitermate geschikte tool voor. Het valt me...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Tijd omzetten naar decimaal.
    De cellen in de kolommen AB en AC zijn geen tijden maar tekst en kan je dus niet zomaar mee rekenen. Gebruik dit: =TIJDWAARDE(AB2)...
  • G
    GuillaumeR heeft het onderwerp Tijd omzetten naar decimaal geplaatst in Excel.
    Hallo, ik heb een dump genomen vanuit een systeem en wil de tijd omzetten naar getal om dan decimaal te kunnen rekenen. Ik merk op dat...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Waarschuwing: Verkenner probleem..
    Zeker! Deze vraag heeft echt niets met Access te maken. 1777888939 Windows gebruikt het door jouw aan de extensie gekoppelde...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Externe hdd wordt niet aangekoppeld.
    Dat klopt helemaal, ik had een Mio en die kon ook niet updaten met Linux. Doe nu navigatie via Google, altijd up-to-date en geen gezeur.
  • femke98
    femke98 waardeerde LWM's bericht in het onderwerp Externe hdd wordt niet aangekoppeld met Leuk Leuk.
    Ik had hetzelfde al geprobeerd door de schijf te koppelen aan mijn Linux laptop, maar daarmee werkte het niet. Ik hou mijn laptop met...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp Externe hdd wordt niet aangekoppeld.
    Ik had hetzelfde al geprobeerd door de schijf te koppelen aan mijn Linux laptop, maar daarmee werkte het niet. Ik hou mijn laptop met...
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp Opgelost Scherm vullen.
    Ik kan het wel handmatig vullend maken, maar na aankoop was het schermvullend. Ik denk, dat ik ergers iets heb aangeklikt dat het klein...
Terug
Bovenaan Onderaan