Laatste bijdragen

• M
    mcl reageerde op het onderwerp Opgelost Scherm vullen.
    Bedankt.Ik heb via deze procedure gevonden en gekopieerd naar mijn startscherm, maar als ik het doc. wil openen, krijg ik allerlei apps...
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Google advanced search.
    Dank je Senso, ik ga daar mee aan de slag.
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Van Zorin naar Mint.
    Zo bijvoorbeeld: https://linuxconfig.org/how-to-install-tar-gz-file-on-linux
  • H
    Hannes57 reageerde op het onderwerp Van Zorin naar Mint.
    Edmoor, LP geeft eigenlijk het antwoord al... Maar, ok. Ik worstel me er wel door heen. Vraagje, Hoe installeer ik een Tar.gz bestand...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Van Zorin naar Mint.
    Onder de schil zal het weinig uitmaken met de Linux kernels, die zullen niet veel afwijken. Miss. een grafisch interface probleem? Vind...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Van Zorin naar Mint.
    Wellicht dat dan een nieuwe vraag op z'n plaats is. Op enig moment heb je besloten om Zorin te proberen. Waarom vind je het niks? Kunnen...
  • H
    Hannes57 reageerde op het onderwerp Van Zorin naar Mint.
    Ik ben er zo zat van dat ik Zorin er maar op laat. Ik kom er wel door heen met dit... Zoveel gedaan en uit geprobeerd. Niks hielp.Ik...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Scherm vullen.
    Zou kunnen. Intern geheugen zijnde RAM is wat anders dan "opslag". Ik heb geen ervaring met tablets. Met 8 GB RAM en 128 GB interne...
  • M
    Ik denk dat dit het probleem is. Ik kan dat interne geheugen niet vinden op het tablet.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Google advanced search.
    Lees deze pagina eens.
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Scherm vullen.
    "Als ik na het kopiëren aanklik zie ik de inhoud van het document". Als je dan rechtermuisknop doet > Eigenschappen > kun je de locatie...
  • M
    De locatie van het doel is de laptop in de map documenten en een van de mappen daarin heb ik versleept naar het tablet naar het interne...
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Google advanced search.
    Dank voor jullie reacties. Helaas is de oplossing niet gevonden en zal ik het ermee moeten doen. Mogelijk dat de layout nog wordt aangepast.
  • E
    emields reageerde op het onderwerp Hulp nodig.
    Een heel andere manier. werkt met vba dus eerst opslaan als xlsm en dan het nieuwe bestand openen.
  • Willemhvh
    Ik heb goede ervaringen met MX Linux
Terug
Bovenaan Onderaan