Laatste bijdragen

• T
    het is een tool die ik wil gaan gebruiken
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp USB-C opladers input - output.
    Veel simpeler zou een formule niet kunnen zijn in Excel. In totaal 7 kolommen. Output (spanning, stroom, vermogen(wordt voor je...
  • A
    Anghie reageerde op het onderwerp Outlook.
    Outlook is Classic Thunderbird gebruik ik nu en verwacht vandaag een Mail om te proberen. Bedankt
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Outlook.
    je vergeet outlook.com De foutmelding komt 99% zeker niet door de gebruikte client. Ligt eerder aan het gebruikte mailplatform.
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Maar ja.....
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Als je mij een PostNL verpakking stuurt zijn dat de enige kosten. Die DVD speler mag je gratis hebben. Stuur me maar een PB voor...
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Hallo Edmoor, ik wil graag van je aanbod gebruik maken. Wat kost-ie?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Ik denk dat de levertijden gigantisch lang zullen zijn. Ik weet nog jaren geleden dat ik in 2005 ofzo per 'se door mijn koppigheid een...
  • Aar
    Aar waardeerde Senso's bericht in het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler met Leuk Leuk.
    Mijn advies is om nooit meer in een nieuwe snelle desktop pc (bij aanschaf) een cd/dvd te laten inbouwen. Schaf dan een externe cd/dvd aan.
  • S
    Senso heeft het onderwerp USB-C opladers input - output geplaatst in Randapparatuur, Netwerk.
    Bestaat er een Website of Excel-schema waarbij je de output van de oplader kun invoeren en dan de input van het apparaat en dat die dan...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Mijn advies is om nooit meer in een nieuwe snelle desktop pc (bij aanschaf) een cd/dvd te laten inbouwen. Schaf dan een externe cd/dvd aan.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    @Lange Pier Is dit nu nodig? Geen idee waar je uit opmaakt 'dat hij dat niet wilt'?
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Wat een geneuzel, dvd is gewoon sterk achterhaald en de TS heeft vele opties gekregen om het van een USB stick te doen, indien die niet...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Mijn externe DVD speler heb ik vervangen door een externe blu-ray speler. Die DVD speler heb ik nu over en doe ik niks meer mee. Als je...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Opgelost Geen DVD-speler.
    Die externe DVD heb ik al ik weet niet hoeveel jaren, misschien al wel 15 jaar. Het kan altijd handig zijn. Voor mij persoonlijk (als we...
Terug
Bovenaan Onderaan