Laatste bijdragen

• J
    jverkerk reageerde op het onderwerp bladzijde passen op een word document.
    Dit vond ik: Kopieer de tabel die u in Word wilt hebben. Klik hiervoor op de cel helemaal linksboven. Houd de muisknop ingedrukt en...
  • S
    was eigenlijk dat probleem niet, wanneer ik een tabel maak in excel en het past juist op één pagina en dan wil copyeren naar word past...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp iphone is vastgelopen.
    Dat ga ik proberen. Werkt het ook voor mijn iPhone 11? Hij heeft overigens alle updates gehad en de batterij is nu 55%. IOS is 26.5...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp EHBO administratie hulp gevraagd.
    Goed idee, maar niet of nauwelijks uitvoerbaar 😂 De onderliggende query neemt alleen voldoende competenties mee die niet ouder zijn dan...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp iphone is vastgelopen.
    Misschien handig om even geforceerd te herstarten: Druk kort op de volume-omhoogknop. Druk kort op de volume-omlaagknop. Houd de...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp iphone is vastgelopen.
    Batterij, opslag en updates nakijken.
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp iphone is vastgelopen.
    Kreeg een appje binnen en toen werkte het toestel weer en was alles normaal, maar als ik op het Foto's icoontje klik komt alweer...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Berekende kolom in sharepoint.
    Ik weet niet zeker of ik het allemaal juist heb, maar probeer deze formule eens in je toegevoegde berekende kolom in SharePoint. =IF(...
  • L
    LWM heeft het onderwerp iphone is vastgelopen geplaatst in PC, Laptop, Tablet, Smartphone.
    Ik zat net op mijn iPhone een van de foto's in het album te bekijken. Vervolgens wilde ik weer terug maar geen enkele optie reageerde...
  • M
    mariannevanh reageerde op het onderwerp My-Ditto.
    Dank voor je reactie, @whittey De My-Ditto heeft een ingebouwde connector binnenin de behuizing. Daarom gaat jouw oplossing helaas niet...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp bladzijde passen op een word document.
    U kunt een Excel-bestand in Word invoegen als een gekoppeld object (waarbij de tabel automatisch ververst als de data in Excel wijzigt)...
  • L
    Ludo68 reageerde op het onderwerp EHBO administratie hulp gevraagd.
    Ja klopt, voor de losse reanimatie is het 1x per jaar, EHBO 1x per 2 jaar... Je voorstel is helemaal prima, vinkje bij het "zien" van...
  • S
    SK Nieuwkapelle heeft het onderwerp bladzijde passen op een word document geplaatst in Excel.
    Hoe kun je weten wanneer een tabel past op een word document, wanneer het past in een excel document op een pagina past dit niet op een...
  • whittey
    whittey reageerde op het onderwerp My-Ditto.
    Je HDD heeft een 3,5" breedte, je SSD een 2,5"breedte . Wil je de SSD dus vastgemonteerd hebben op de plaats waar de HDD zat, zul je een...
  • B
    Bram65 reageerde op het onderwerp Samsung A70 snelheid.
    Ik heb deze vraag gepost omdat ik deze GSM gebruik tijdens de trainingen met de hometrainer icm Kinomap, een app waar je interactief mee...
Terug
Bovenaan Onderaan