Laatste bijdragen

• RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Senso. Het zou je sieren als er soms ook enige vorm van zelfreflectie zou plaatsvinden. Jij hebt hier op het forum zeer regelmatig...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Ja, natuurlijk als hij Google zegt jan... bestaat niet dan kan er maar één oorzaak zijn dat jan.. gekoppeld is aan een gelijknamig...
  • edmoor
  • AlexCEL
    Ik denk aan zoiets voor K2: =SOMPRODUCT((TEKST(A$2:A$832;"dddd")=G2)*(B$2:B$832>=I2)*(B$2:B$832<J2)) N.B. Tussen 0:00 en 08:00 wordt...
  • Aar
    Aar waardeerde xps351's bericht in het onderwerp Google Gmail met Leuk Leuk.
    Ik ben volkomen eerlijk als ik zeg dat ik geen touw aan jouw verhaal kan vastknopen. En je maakt het steeds erger. Nu heb je het ineens...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Ik ben volkomen eerlijk als ik zeg dat ik geen touw aan jouw verhaal kan vastknopen. En je maakt het steeds erger. Nu heb je het ineens...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    Talk back is voor slechtzienden, zodat je apparaat vertelt waar je op klikt. Als onbekende daarmee vergt het wat engelengeduld om het...
  • F
    dank, maar daar heb ik geen verstand van 1783523363 dank maar daar heb ik geen verstand van. Zou je dat voor mij kunnen maken?
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Waarom gebruik je dan niet de 'plus aliassen'? Dus in jouw voorbeeld: jan+helpmij@gmail.com, jan+bolcom@gmail.com...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    @peter Wees gewoon eerlijk en zeg dat je er geen verstand van hebt en niet weet hoe het wel moet. Mijn omschrijving is volstrekt...
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    Ja, maar staat weer aan nu.
  • F
    Fred1965 heeft het onderwerp Opgelost Wie kan mij helpen aan een formule geplaatst in Excel.
    Ik ben op zoek naar een formule in cel K2 tot en met k22 zodat ik het aantal leden krijg dat gedurende een weekdag en dagdeel (tussen...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Teksten door elkaar op Samsung A16.
    Dus? Opgelost? Mijn aanname is dus dat je Chrome zelf hebt geblokkeerd.
  • bertus staigerpaip
    heellaas niet in twenthe.. maar in eindhoven , stratum-eind. de langste kroegstraat in ehv, en nederland 225 meter lang en 40...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Google Gmail.
    Ik begrijp het niet omdat je verhaal onduidelijk is :p
Terug
Bovenaan Onderaan