Laatste bijdragen

• edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Help.
    Beeld, geluid, software. Alles is te kopiëren. Verder, zie laatste regel in #2.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Windows laptop geeft continu blue screen.
    Vertel eerst eens wat voor STOP-code de BSOD geeft.
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp Windows laptop geeft continu blue screen.
    Backuppen was lastig tussen de blue screens door maar dat is gelukt. Kostte haar twee uur. Dus het risico van een herstel optie kan...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Windows laptop geeft continu blue screen.
    Ga eerst eens na wat voor BSOD schermen het zijn, en met welke stop-code. Voor hetzelfde geldt is de hardware gewoon stuk, en helpt een...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Help.
    Of het een succes is moet altijd nog blijken. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen een pracht idee hadden, wat uiteindelijk geflopt is...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Ctc personen.
    Ik snap niet helemaal wat je gedaan hebt. Ik vermoed een export gemaakt van je cp's vanuit de oude computer, en dat bestand gekopieerd...
  • Johannes1956
    Johannes1956 reageerde op het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging.
    @Senso U heeft gelijk, ik heb menig uurtje liggen uitzoeken wat ik kan doen, zelfs met de gedachte om TPM te wissen op mijn HP Elite...
  • Q
    Quaig heeft het onderwerp Help geplaatst in Windows.
    Hallo, ik heb een geweldig software idee, goed genoeg voor miljarden. Het is een software die niet te kopieren is, vanwege een geheim...
  • L
    Dochter heeft een Thinkpad X250 met Windows 10 (ja die moet worden vervangen en daar wordt aan gewerkt). Het ding lijdt al een flink...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging.
    Op internet is te vinden: Het heeft mogelijk met Adobe Acrobat te maken. Volledig verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht een...
  • Johannes1956
    Johannes1956 reageerde op het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging.
    @krullenbol ben het hele systeem aan het uitpluizen, bij alles staat het groene vinkje geen acties vereist. Alles staat zoals het hoort
  • Aar
    Aar waardeerde LWM's bericht in het onderwerp De krant lezen op twee iPhones met Leuk Leuk.
    Morgen de krant maar eens bellen wat er mogelijk is. Of een account op twee e-mailadressen kan.
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Morgen de krant maar eens bellen wat er mogelijk is. Of een account op twee e-mailadressen kan.
  • Johannes1956
    Johannes1956 waardeerde krullenbol's bericht in het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging met Leuk Leuk.
    Ik denk dat het hiermee te maken heeft...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Klopt, ik had me niet helemaal juist uitgedrukt. Ik bedoelde eigenlijk meerdere accounts voor één abonnement. Ik heb b.v. F1Pro, waarmee...
Terug
Bovenaan Onderaan