De krant lezen op twee iPhones

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
We hebben sinds vandaag de krant alleen nog maar digitaal (werd te vaak niet bezorgd) en die open ik op mijn laptop, wat ik daarvoor ook al deed. Heb hem net voor het eerst geopend op mijn iPhone door intikken van mijn emailadres en het wachtwoord (van Mediahuis). Mijn vrouw wilde hem ook op haar iPhone open met hetzelfde email en wachtwoord. Het emailadres wordt echter niet gepakt. Is daar een oplossing voor?

Het juiste e-mailadres en wachtwoord invoeren? Het is de website van Mediahuis die erop controleert.
1) Je maakt een typfout (check eens of je CAPS-lock aanstaan)
2) Of de website bevat een fout die de ontwikkelaars moeten oplossen.

Nee, dat klopt allemaal. Zat intussen op internet te graven en lees dat de krant lezen alleen kan op het emailadres dat gekoppeld is aan het Mediahuis account. Dat is mijn emailadres.
Mijn vrouw heeft een eigen emailadres en het mijne invoeren op haar iPhone wordt niet geaccepteerd. Op zich niet onlogisch anders kan de hele wereld via mijn emailadres de krant gratis lezen.
Maar is er geen andere oplossing voor zodat zij wel bij de krant kan?

Misschien een 2de account aanmaken? Tenminste als dat voor de desbetreffende krant mogelijk is.

Dus er kan worden gesteld dat je niet tegelijkertijd met een e-mailadres op meerdere locaties kan inloggen? Dan is het makkelijk om tijden af te spreken, en voor het gemak het wachtwoord op te slaan in je browser.

Ik merk bij de Telegraaf dat ik ook vaak wordt uitgelogd. Dus blijkbaar heeft mijn vader dan weer ingelogd.
Misschien een 2de account aanmaken? Tenminste als dat voor de desbetreffende krant mogelijk is.
Vaak zit een account gekoppeld aan een abonnement. Dus dan zou je twee abonnementen moeten afsluiten. Dat lijkt mij een beetje kansloos.

Vaak zit een account gekoppeld aan een abonnement.
Klopt, ik had me niet helemaal juist uitgedrukt.
Ik bedoelde eigenlijk meerdere accounts voor één abonnement.
Ik heb b.v. F1Pro, waarmee ik 6 apparaten kan koppelen, maar of dat ook bij de dagbladen van MediaHuis kan, weet ik niet.

Morgen de krant maar eens bellen wat er mogelijk is. Of een account op twee e-mailadressen kan.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Terug
Bovenaan Onderaan