Laatste bijdragen

• OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Ctc personen.
    Dan heb je ze toch? Kijk even of ze in een eigen groep staan. Sowieso kun je vanuit de contactpersoon ook een mail versturen. Werkt net...
  • K
    KoRe reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    bedankt voor je toevoeging, ik ga er niets mee doen ondanks je ervaring, ik heb die zelf ook en voor mij is veranderen vaak geen...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    Iedereen die in de IT werkt en al een tijdje meegaat die heeft zeker nog gewerkt met POP3 en zich daar ook regelmatig aan lopen ergeren...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Opgelost Voetbalkalender bestand.
    Staat hier ineens op "OPGELOST", zonder iets te laten weten?
  • K
    KoRe reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    Ik laat het lekker voorbij gaan, ik ben zo oud dat ik dat niet meer mee maak en het zijn fabeltjes dat het te onveilig is of dat het...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Windows opstarten onder virtual box.
    Als je inderdaad 16GB aan die VM hebt toegewezen dan is dat totale overkill. Mijn Windows 10 VM draait prima met 2GB geheugen, maar ik...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    Waar je een email opslaat staat los van het protocol waarmee je de email binnen haalt. Men is nu eindelijk actief bezig om een einde...
  • M
    mcl reageerde op het onderwerp Ctc personen.
    CTC personen staan niet in de mapContactpersonen. Hoe krijg ik die daar? 1784281681 Bij Accountinstellingen staat hij er niet bij, maar...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Windows opstarten onder virtual box.
    Ik zie hier boven ook nog 16GB staan. Als dat zo is dan heb je voor pagefile en hyberfil al rond de 20gb in gebruik. En dan nog Windows...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging.
    Kijk eens naar het onderstaande: 1. Open Windows Beveiliging: Klik op het Startmenu, zoek naar Windows Beveiliging en open de app. 2...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Even googelen en je krijgt dit (en dit verhaal is ongeveer hetzelfde als ik bij de Volkskrant ervaar): Bij Mediahuis kun je...
    • 1784279758651.webp
    • 1784279758648.webp
    • 1784279758655.webp
    • 1784279758644.webp
    • 1784279758640.webp
  • Johannes1956
    Johannes1956 reageerde op het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging.
    Als laatste optie het HP Diagnose voor besturingssysteem laten lopen. Maar ook daar zijn alle vinkjes in orde, geen enkel probleem...
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Wij (mijn vrouw en ik) lezen ook de krant digitaal en dat gaat met een app van de krant. Daar moet je op inloggen. Of dat mag met het...
  • srpchulp
    srpchulp waardeerde OctaFish's bericht in het onderwerp Help met Leuk Leuk.
    Ongelooflijk dat jullie er serieus op reageren..... alleen al het taalgebruik had genoeg 'red flags' moeten laten wapperen.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Help.
    Ongelooflijk dat jullie er serieus op reageren..... alleen al het taalgebruik had genoeg 'red flags' moeten laten wapperen.
Terug
Bovenaan Onderaan