Laatste bijdragen

• E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp Module printen.
    Laatste poging: met muis of pijltjestoetsen op die module gaan staan is nog niet voldoende. Dubbelklik daar eens op, of klik ergens...
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp Module printen.
    Ik bezit ook de betaalde Office 365 versie. @Enigmasmurf heeft wel een punt natuurlijk. Als ik geen module selecteer in de...
    • 1785158174115.webp
  • F
    Hi, Weet iemand of het mogelijk is om via een formule een standard opmerking toe te voegen aan een cel? Zie bijlage: Als kolom B > 15 is...
  • E
    Egbert12345 reageerde op het onderwerp Module printen.
    Uiteraard selecteer ik een module. Nu ga ik het maar op een omslachtige manier oplossen (kopieer de inhoud van de module naar een...
  • E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp Module printen.
    En dat komt waarschijnlijk omdat er geen module geselecteerd is; niet voor niets heet die optie 'Huidige module'. Ergo: code gekoppeld...
  • E
    Egbert12345 reageerde op het onderwerp Module printen.
    Bij mij is die dus geblokkeerd (ik werk met een officiële betaalde versie van Office). Balen, want nu kan ik alleen het gehele project...
  • edmoor
    Let op de spaties in die opdracht. Je kan die regels per stuk ook gewoon kopiëren met Ctrl-C en in dat command window plakken met Ctrl-V.
  • HSV
    HSV reageerde op het onderwerp Module printen.
    Niet getest of het print, maar in mijn versie kan ik 'Huidige module' aanvinken, bij jou zie ik dat het grijs is.
    • 1785156684574.webp
  • H
    Het openen van de Administrator commando box is gelukt. De eerste regel uit post 2 exact overgenomen met de op bestemde plaatsen de...
  • E
    Egbert12345 heeft het onderwerp Module printen geplaatst in Excel.
    Hoi allen, ik heb een aantal macro's in diverse modules staan, maar wil alleen een bepaalde module printen. Bij het afdrukken kan ik...
    • 1785155010425.webp
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Opgelost foto vanuit excel naar word.
    Ik zie liever de posten van Peter59 dan antwoorden waar niemand wat aan heeft, of opmerkingen die er totaal niet toe doen. We zullen er...
  • femke98
    femke98 waardeerde peter59's bericht in het onderwerp Opgelost foto vanuit excel naar word met Leuk Leuk.
    VBA is een taal die je moet leren met een grammatica- en een woordenboek. Dan zou je eigenlijk ook antwoorden uit documentatie, boeken...
  • femke98
    femke98 waardeerde peter59's bericht in het onderwerp Opgelost foto vanuit excel naar word met Leuk Leuk.
    Nee hoor, zeker niet. Er zijn genoeg forumleden die AI gebruiken en daar vervolgens iets mee doen op het forum. Ik ben alleen zo netjes...
  • E
    Peter59 was me al net voor, maar toch gooi ook ik er nog een persoonlijke mening tegenaan. Die zou begonnen zijn met "En toch heeft...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost foto vanuit excel naar word.
    @snb Ik lees je reactie anders. Ik beweer ook niet dat een grammatica of woordenboek kant-en-klare antwoorden bevat. Mijn punt is juist...
Terug
Bovenaan Onderaan