• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afwijkende regel typen zonder foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnoud76

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2013
Berichten
18
Hallo,

Hoe kan ik in de factuur onder "omschrijving" zelf een iets typen wat niet in het drop-down menu staat, zonder dat ik een foutmelding krijg in de cel van kolom G.

Daarna zou het mooi zijn dat het bijbehorende bedrag ergens anders ingevult wordt (bv Kolom K in factuur) maar wel neergezet wordt in kolom G.

Groeten Arnoud
 

Bijlagen

  • FactuurTest.xlsx
    96,6 KB · Weergaven: 23
Kijk eens of dit u vooruithelpt.
 

Bijlagen

  • FactuurTest.xlsx
    88,8 KB · Weergaven: 25
@Cobbe : Ik negeer geen voorstel tot een oplossing, ik heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken welke oplossing voor mij de beste is.
Dus de uitspraak dat ik nog te beroerd ben om te reageren vindt ik dan ook bijzonder ongepast. Jammer dat gij er zo over denkt....

Ik heb de vraag 2 keer gesteld op een andere manier om te kijken of er reacties kwamen met verschillende oplossingen.
Die van jou snapte ik inderdaad niet, omdat er ook geen uitleg bijzat wat er precies gedaan was....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan