anroid.media.process is gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Lexe

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
27
beste forummers,

ik krijg steeds bovenstaande melding na booten tablet thinkpad lenovo alles blokkeert dan tot ik ok tik
kan ik hier iets aan doen?

mvg

De Lexe
 
Hoi

Ik zou eerst een back up maken van de gegevens die je wil houden (foto,s videos apps contacten enz.)
Ga dan bij je instellingen naar apps of applicatiebeheer scroll dan naar de tab alle en zoek naar media opslag,
en verwijder daar de data volgens mij heet het gegevens wissen.
Als dat niet helpt zou je ervoor kunnen kiezen om je tablet te herstellen naar fabrieksinstellingen.
 
android media process

Beste,

dank voor de hulp,

ma zie het helaas niet zitten om weer eens alles eraf te gooien en te herbeginnen.
zijn idd back ups mogelijk, maar verschillende pogingen hebben geleerd dat ze niet altid alles back uppen
Ik heb helaas geen zin om voor de zoveelste keer een reset te doen (nog niet anders dan miserie gehad met dit ding)

Ik wil je alvast danken voor je antwoord maar denk erover er te leren mee leven.

excusee

en dank

De Lexe
 
Ga dan bij je instellingen naar apps of applicatiebeheer scroll dan naar de tab alle en zoek naar media opslag,
en verwijder daar de data volgens mij heet het gegevens wissen.

Dit kan je doen zonder je gegevens te verliezen. Je moet daarna de tablet wel herstarten, en dit lost ook in de meeste gevallen jou probleem op.

Die back-up is meer voor de zekerheid en voor de laatste mogelijkheid als je een factory reset doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan