Coverdesigner 2 afwijkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Hallo ik weet niet of dit helemaal in de goede sectie staat, maar het is tenslotte een onderdeel van Nero..:D

Ik heb Nero 7 geinstalleerd met daarbij Nero coverdesigner 2, nu is het zo dat als ik een
afbeelding in de dvd cover plaats volgens het venster wat ik zie de dvd cover de goede
maat zou moeten hebben. Print ik deze echter uit is het hoesje een cm. of 2 te klein :shocked:

Wat gaat hier fout of moet ik zelf een sjabloon ontwikkelen ?
 
Hallo

Ik schop hem nog een keer omhoog... Is een zeer vervelend iets...
Allemaal prints die ik weg kan gooien, Nero haalt er ongewild een paar cm.
vanaf. Weet iemand een oplossing voor dit raadsel :eek: :confused:


Groeten,


Remy
 
Trek de afbeelding eens ruim buiten de lijnen.....

Gebruik je een bepaald merk covers? Dus een sjabloon? [bijv. Neato o.i.d.]...
Ik print de covers met Photoshop en maak ze dan 27,2 x 18,3 mm
Het kan ook zijn dat het printerprogramma voor de "verkleining" zorgt [sommige printers kunnen 27,2 niet aan bij A4 formaat, vanwege een "aanloopstrook" die zij nodig hebben]
Voor labels gebruik ik wel Labeldesigner, en dat werkt perfect...
 
Dat met die afbeelding buiten de lijnen trekken had ik al geprobeerd, maar dan trekt hij
er nog meer vanaf lijkt wel. Het is net of coverdesigner zich automatisch aanpast aan het formaat wat je er in sleept, ik zie de lineaal indeling ook constant op en neer gaan als ik
de afbeelding aanpas met de ankers. Ik heb hier bij vorige versie van coverdesigner
nooit last van gehad.


:confused:
 
Errug irritant... maar krijg het niet anders opgelost als weer de 6.0 versie te installeren
van Nero.

Nu werkt het weer normaal.....Nogmaals aan Nero 7.0 (en hoger) ligt het niet, maar
volgens mij zit het in de (nieuwe)versie van coverdesigner 2

Ik zet hem in ieder geval maar op opgelost, of er moet iemand toch nog
met een oplossing komen...:p


Groeten,


Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan