Cronjob.php neemt geen zelf gemaakte catogerieën mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, bedankt ik ga die uitproberen en kijken hoe ver ik ermee kom.
 
Okee, succes ☺
 
Ik ben nou 2 avonden bezig met Notepad++ ik heb verschillende php bestanden uit het script geopend en doorlopen maar kom er echt niet verder mee. ( en ik ben echt niet iemand die snel opgeef maar hier snap ik niets van).
Ik heb echt geen idee waar en hoe ik kan zien wat er fout is. Zijn er nog meer of andere mogelijkheden om de fout op te zoeken?
 
Kijk logisch naar de kleurtjes? string, functies, variabelen etc... hebben elk een eigen kleurtje.
Als je hier inconsistentie in zit, dan is er duidelijk sprake van een syntax-fout.
 
Ik zie wel kleurtjes maar het zegt mij helemaal niets.
Dit is wat ik in Notepad++ zie:

voorbeeld.png

Of zit ik verkeerd te kijken.
 
Ik zie hier niks mis in.
Alleen een mogelijk notices op lijn 30 en 31, omdat PHP die 'index' als constanten ziet.
 
Laatst bewerkt:
En dat houd in? en wat zou ik hier kunnen doen.
Zo zullen er waarschijnlijk ook van die dingen in function.php en parser.php staan waar ik zelf nooit achter zal komen.
 
Een error meldt duidelijk in welk bestand, en op welke regel er een fout verwacht is. Dus zo lastig is het niet om erachter te komen waar je moet zoeken.
Als je code maar goed uitgelijnd is (wat gelukkig ook zo is).

Over je notices: zet cronos en cronjobtime tussen quotes. Het is en blijft immers een string.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoeld het zo:

voorbeeld.png

en moet het dan met of zonder spatie
 
Nee...

Quotes!
1441752167181
 
sorry had ze even door elkaar gehaald, ik gebruik die tekens niet zo vaak
 
En dan alsnog staan ze verkeerd, omdat je niet doet wat ik zeg ;).
Verder heb ik geen flauw idee wat je probleem nu is. Want een notice laat een script nooit stoppen.
 
Nope... lees goed!
 
zo dus;

$stt = strtotime($result["cronos"]);
$total = $stt + $result["cronjobtime"]; )
 
Ja, alleen het haakje aan het eind is loos.
 
Die kan dus weg

$stt = strtotime($result["cronos"]);
$total = $stt + $result["cronjobtime"];
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan