Goedemorgen,
Ik heb ooit eens een excel-document gezien waarbij er een mogelijkheid was om een datumkiezer weer te geven wanneer een cel werd geactiveerd door er een cijfer in te voegen. Nadien kon je gewoon een datum aanklikken en werd deze weergegeven in de cel.
Helaas vind ik dit document niet meer terug en op internet vind ik ook niet direct een antwoord op mijn vraag.
Weet iemand hoe dit zou kunnen ingesteld worden in een Excel-document? Ik werk met office 365.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg
Peter
Ik heb ooit eens een excel-document gezien waarbij er een mogelijkheid was om een datumkiezer weer te geven wanneer een cel werd geactiveerd door er een cijfer in te voegen. Nadien kon je gewoon een datum aanklikken en werd deze weergegeven in de cel.
Helaas vind ik dit document niet meer terug en op internet vind ik ook niet direct een antwoord op mijn vraag.
Weet iemand hoe dit zou kunnen ingesteld worden in een Excel-document? Ik werk met office 365.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg
Peter