• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Enquete verwerken in Excel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Femz0l

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
Berichten
3
Hallo allemaal!

Ik weet dat er al ontzettend veel topics over dit onderwerk zijn en heb de meeste ook doorgelezen maar ik kom er gewoon niet uit.

Ik heb voor mn stage een onderzoek gedaan, dmv een enquete. Deze moet dus nu nog verwerkt worden in Excel. ik heb mn antwoorden al verwerkt in excel. Zie bijgevoegd bestandje, is een klein deel van mn resultaten. Maar hoe nu verder?

Ik heb per enquete zo'n 33 vragen en 368 respondenten.
Bekijk bijlage vb resultaten.xlsBekijk bijlage vb resultaten.xls

Ik ben echt een leek in excel, snap er echt helemaal niks van. Ben wel bekend met SPSS maar moet nu helaas excel gebruiken....
 
Hallo Femz01

Wat wil je dat er met deze lijst gebeurt? Aantal ja...??? of weet ik wat.

En hoezo "helaas" met excel. Die is een mooi programma met eideloze mogelijkheden.

mvg Pie
 
Helaas

Helaas voor mijzelf omdat ik niet bekend ben met excel en vrijwel nog nooit met dit programma gewerkt heb ;)

Ik wil graag weten hoeveel mensen de vragen positief beantwoorden, of er nog onderscheid is tussen geslacht of leeftijd en dat soort dingen. Maar ik kan nog niet eens een simpel tabelletje maken.. haha :eek:
 
Hallo

Heb een filter geplaats in jou bestandje. Of is dit te kort door de bocht.
Als je echt de balletjes verstand heb van excel dan wordt het e.e.a. moeilijk uitleggen.

mvg Pe
 

Bijlagen

  • Kopie van vb%20resultaten(1).xls
    38 KB · Weergaven: 147
Thnx, maar die filter had ik zelf ook al toegepast inmiddels :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan