frostwire

Status
Niet open voor verdere reacties.

ipodtouch

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2010
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb laatst frostwire gedownload aangezien ik niet zo technische ben wil ik graag weten of het illegaal is, En wat seeden betekend ik snap daar namelijk niet zo veel van. Ook wil ik graag weten of ze via spam mijn email of andere dingen kunnen hacken. De antwoorden zijn misschien erg simpel maar zo als ik al zij ik ben niet zo technisch.

alvast bedankt
 
downloaden van films en muziek is legaal van software en andere programmas niet. seeden is dat je het hele bestand gedownload hebt en dat je dat dan weer laat uploaden dit is echter wel illegaal. in principe zou je geen spam in je mailbox moeten kunnen krijgen tenzij je een .exe bestand downloadt en dat uitvoert en het niet het programma blijkt te zijn maar een hack. hier heb je geen last van als je van vertrouwde uploaders downloadt (groen of paars doodshoofd)

met leestekens:

Het downloaden van films en muziek is legaal, van software en andere programma's niet. Seeden is dat je het hele bestand gedownload hebt en dat je dat dan weer laat uploaden, dit is echter wel illegaal. In principe zou je geen spam in je mailbox moeten kunnen krijgen, tenzij je een .exe bestand downloadt en dat uitvoert, en het niet het programma blijkt te zijn maar een hack. Hier heb je geen last van als je van vertrouwde uploaders downloadt (groen of paars doodshoofd).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan