Game-PC rond €850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephan W

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
26
Ik mag van mijn ouders een nieuwe pc (moet wel een deel zelf betalen) omdat mijn huidige pc al weer 6 jaar oud is. Mijn vraag is of jullie een pc voor mij kunnen samenstellen. Ik heb echt geen verstand van wat er allemaal in moet, dus wat uitleg zou handig zijn.

Budget: €850
Doel: Ik wil jaren lang de nieuwste games kunnen spelen (in een hoge kwaliteit), veel programma's tegelijk kunnen draaien en de pc moet ook regelmatig een nacht aan staan om te downloaden.
Hoe belangrijk is stilte?: Enigszins belangrijk.
Assemblage: Ligt er aan, misschien kan ik het wel zelf. Maar wordt dat wel duidelijk uitgelegd in een handleiding zeg maar? Zo niet, dan moeten zij het maar in elkaar zetten.
Opties: Wat wordt hier mee bedoeld?
Besturingssysteem: Windows 7 is toch het beste?
Andere software?: Gewoon wat nodig is om hem te kunnen laten draaien. En zit er ook wat software bij Windows 7 ofzo?
Hardeschijf: 1TB
Randapparatuur: Ik heb dit beeldscherm http://www.topproduct.nl/hardware/Monitoren_TFT/AL1916C/vid/883389/specificaties.html is het nodig om een andere te kopen?