Game-PC rond €850

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vragen over dat beeldscherm ;

De responstijd is 5 ms , is 2 ms niet beter met gamen ?
En 21.5 inch Full HD wordt alles dan niet super klein ?
 
Ik zie als responstijd toch echt 2ms staan.
En het word niet super klein hoor. Ik heb een 22'' FULL HD en het is prima te doen.
 
Alternate lijkt niet echt last te hebben van de problemen bij AMD.
Een woordvoerder van AMD heeft gezegd dat het in deze weken zou verbeteren.
Dus vanaf nu zou het allemaal wel sneller moeten gaan.
 
Ik heb een nieuw systeem voor je samengesteld.
Op deze monitor zit een DVI en HDMI aansluiting. Omdat deze duurder is heb ik maar een goedkopere videokaart gekozen. Hiermee kun je de komende jaren wel even verder en je kunt over een aantal jaar gewoon de videokaart upgraden.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...ct[90497]=1&product[235982]=1&product[7517]=1

Lijkt me een uitstekend systeem voor wat hij zoekt. Zou er alleen wel nog een dvd brandertje in doen, zou zonde zijn om een pc zonder te kopen.
 
Ja, jij hebt je best gedaan en die jongen wil niet reageren.
Als je geen nieuw systeem wil moet je hier ook niet posten, vind ik.
 
Ik ben er weer, sorry dat ik een tijd niet gereageerd heb, maar ik had geen idee wie ik nou moest geloven. En er is nog iets..

Mijn oorspronkelijk budget was €850. Het is niet mogelijk om daar een goede game-pc van te maken/halen. Na lang praten met mijn ouders is dit verschoven naar de zomervakantie.

Dus in de zomervakantie kan ik pas een echte game-pc halen als het meezit.. :(
Vinden jullie het goed als ik het in de zomer nog eens vraag?
 
Ik ben er weer, sorry dat ik een tijd niet gereageerd heb, maar ik had geen idee wie ik nou moest geloven. En er is nog iets..

Mijn oorspronkelijk budget was €850. Het is niet mogelijk om daar een goede game-pc van te maken/halen. Na lang praten met mijn ouders is dit verschoven naar de zomervakantie.

Dus in de zomervakantie kan ik pas een echte game-pc halen als het meezit.. :(
Vinden jullie het goed als ik het in de zomer nog eens vraag?
Ja natuurlijk ;)
 
Ik ben er weer, sorry dat ik een tijd niet gereageerd heb, maar ik had geen idee wie ik nou moest geloven. En er is nog iets..

Mijn oorspronkelijk budget was €850. Het is niet mogelijk om daar een goede game-pc van te maken/halen. Na lang praten met mijn ouders is dit verschoven naar de zomervakantie.

Dus in de zomervakantie kan ik pas een echte game-pc halen als het meezit.. :(
Vinden jullie het goed als ik het in de zomer nog eens vraag?

Natuurlijk is dat goed.
Overigens is het wel mogelijk om voor 850 euro een game-pc te halen. Het is dan wel geen high-end PC.
Mijn PC was ook ongeveer rond de 850 euro en die past wel prima in de categorie high-end ( de videokaart in ieder geval ) . Bij die prijs zat dan wel alleen de systeemkast in en niet de monitor.

Een goede allround PC is zo rond de 870 euro : http://azerty.nl/1-1151-245090/all-round-geassembleerd.html
Dat is dan wel zonder monitor.

Het is dus wél mogelijk alleen misschien heb jij hogere eisen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan