Game-pc rond 1500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit begint zeer verwarrend te worden :).
Dus dit wordt het? Heb de kaart veranderd op advies van Modag, HD 7970 ghz edition zit meer op het niveau van een GTX 680 die duurder is.

KLIK OP MIJ WANT DIT IS DE LAATSTE VERSIE

Edit: Komt dus uit voor www.azerty.nl op 1430 euro zonder assemblage en zonder Windows. Sommige delen zijn daar duurder.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Is goed maar niet zo goed als de 79970;) zijn overkombare problemen als dat al niet opgelost is anders de 680 een optie die is vergelijkbaar.

ps zie al waarom niet
 
Laatst bewerkt:
Hihi ja liever die kaart inderdaad (HD 7970) :D Dacht eigenlijk ook dat die beter is? Waarom ze die niet hebben gekozen bij BBG geen idee...

De laatste versie ziet er prima uit! Dat maar doen denk ik dan :) Thanks all :D:thumb:
 
Hoi,,

Geen dank, hoop dat je er lang en veel plezier mee gaat beleven:thumb:
ze kijken naar prijs kwaliteit daar maar ik zo zelf altijd een amd/ati nemen.

Ps zie net dat je vandaag hier nieuw ben dus bij deze Welkom op Helpmij :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dank je Modag :) Ik kende Helpmij al langer en was jaren geleden al eens geregistreerd maar wist bij god niet meer onder welk account haha! Heb altijd onthouden hoe prettig je hier geholpen wordt dus wist de weg met plezier terug te vinden!
Keep up the good work :thumb:

Vanavond de boel eens rustig gaan bestellen, spannend :D Altijd leuk een nieuw speeltje ;)
 
Dat is een goeie :eek: nu dan zal ze deze even moeten aanpassen naar de 64 bits versie::thumb:
 
Nou jongens, heb het hele zooitje incl. Windows 7 64bit en assemblage besteld bij Zercom.eu. (kwam uiteindelijk nog een paar tientjes minder uit als Azerty)
Alles incl verzending gaat me 1560 kosten. Ben benieuwd :)
 
Game pc.jpg

4 dagen nadat ik de bestelling geplaatst had werd deze mooie krachtpatser netjes en wel geleverd :thumb:
Inmiddels al lekker aan het gamen geslagen. Loopt als een trein!

Nogmaals bedankt voor het perfecte advies allemaal! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan