Game-pc rond 1500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Nee dat zou ik niet doen in raid zetten.

Ik zou Azerty kiezen is gewoon net iets goedkoper;)
Of je moet naast Alternate wonen:D
 
Laatst bewerkt:
Azerty ziet er idd goed uit! Poe wat zijn de belangrijkste (relevante) verschillen tussen die van jou Modag en de samenstelling van Bossie?
 
Hoi,

Ik zou een 128 gig ssd nemen is voldoende voor wat jij wil en vind asus net even betere moederborden leveren ,en de kast is een prima kast dit weet ik uit ervaring en 8 gig is nog steeds meer als voldoende. en ik ket een beetje op de centjes;)
 
Laatst bewerkt:
Modag zijn samenstelling is zeer goed, maar persoonlijk zou ik gaan voor de BBG gaan met een 256 GB SSD.
 
Hm, ze heeft het geld hé, en wat als die 128 GB vol is? Dan sta je daar en SSD's in Raid zijn niet erg efficiënt. Ik zou meteen voor 256 GB gaan.
 
Hoi.

Keuze is aan haar maar waarom niet iets goedkoper voor zelfde resultaat wat zou jij doen ;)
 
De kast is eigen smaak, maar de BBG noemt niet voor niets Best Buy Guide. En ik blijf erbij dat 128 GB misschien net niet genoeg is voor in de toekomst. Ze heeft het geld dus waarom niet?
 
Hoi,

!28 is meer als genoeg want als de games daar vanaf wilt gaan spelen is 256 ook bij lang na niet groot genoeg volgens mij. maar laten we de keuze maar aan de ts overlaten.
 
Ik denk idd dat ik voor de 256 GB ruimte wil gaan, wie weet wat er nog allemaal via die weg mag gaan opstarten ;) Wil in ieder geval niks tekort gaan komen...
(zal nog heel even gaan kijken hoeveel ruimte het eea wat ik er sowieso op wil hebben in beslag gaat nemen) Wilde Windows en games er eigenlijk wel op laten starten...

BBG (met wat aanpassingen) it is..
Nog ff voor de zekerheid, deze was het geloof ik he?
http://tweakers.net/gallery/470969?wish_id=310729#tab:wenslijst
En dan nog Windows erbij en dan klaar :)

En ff kijken waar ik dat laat monteren....
 
Laatst bewerkt:
@bossie de fx is goed in overclocken met de h100 kan je je processor naar 4.6 ghz overclocken wat hem de zelfde benchmarks geeft als ongeveer een 3930x
kwa gamen is de fx ook goedgenoeg zelf heb ik er een en als ik een game speel hangt de fps toch egt af van de gpu
 
Hoi,

Wil je er wel op wijze dat ze bij tweakers de goedkoopste prijzen hebben gehanteerd ga je bij 1 winkel dan zal er een ander prijskaartje aan komen zal even kijken voor je.
Zo ziet het er bij Azerty uit
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet kom toch op een ander prijs uit bij Azerty wel incl windows
 
Je videokaart is 70 euro duurder :D



Hierbij heb ik de GTX 670 gekozen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Oke, je hebt de videokaart veranderd waarom als ik vragen mag is weel wat minder als de 7970
 
Ahja, dat vroeg ik mij dus ook af...
Mensen verkiezen bijna meestal een GTX 670 boven de HD 7970, terwijl die toch wel een heel stuk beter is. Maar zal het aanpassen.
Ik had de GTX 670 gekozen omdat dat in mijn ogen ook een goeie kaart is met minder problemen (drivers, microstuttering)
 
Nice! Wat moest ik toch zonder jullie...

O vanwaar de andere videokaart Bossie? Zie dat je de GTX670 ipv de HD7970 hebt.

Edit: zie het al ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan