Graag advies voor aankoop van [game fps] beeldscherm en videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
117
Hallo ik wil een nieuw beeldscherm kopen en nieuwe videokaart voor +/- 450 euro totaal.

En het spijt mij dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik heb gegoogeld maar ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik ben hier al een paar keer zeer goed geholpen, dus ik heb vertrouwen in de mensen die hier mensen zoals mij helpen

Wat kunnen jullie mij aanraden?

Ik speel het meeste fps/action games en kijk graag films en series, en ik zit dicht bij het scherm 1.1/2 tot 2.1/2m max en het beeldscherm staat naast de comp.

Ik wil het liefst een rond de 20 tot max 24 inch scherm in verband met ruimte.

mijn comp bestaat verder uit:
moederbord: Fabrikant MSI
Model 990FXA-GD65 (MS-7640) (CPU 1)

geheugen: DDR3
Grootte 8192 MBytes
Kanalen # Dual
DRAM Frequentie 800,1 MHZ

processor: AMD FX-8350

voeding: gx 550w cooler master

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

En ik wil gewoon[zover als mogelijk voor het geld natuurlijk] games spelen waar game-play belangrijker is dan uiterlijk/graphics maar het oog wil ook wat als jullie begrijpen wat ik bedoel, zoals de videokaart die ik nu heb een goed voorbeeld is[vind ik tenminste,voor wat het waard is lol] namelijk: de asus EAH5850 TOP 1gb GDDR500 is een oud beestje maar speelt games als call of duty advanced warfare nog op 1280-900 of zoiets nog zonder haperen en/of enige overclock[kan deze kaart standaard nog 20% of zoiets overclocken] dus liever een goede kwaliteit oudere kaart dan een snelle jongen van mindere als jullie begrijpen wat ik bedoel.

En het scherm komt gewoon op mijn bureau te staan dus invals?hoek kijkhoek? is niet echt van toepassing/a issue so to say omdat het scherm gewoon blijft staan waar het staat en hoeft niet te worden gedraaid en/of in hoogte/laagte worden versteld.

En als jullie nog iets willen/te weten/vragen hebben, ik beantwoord ze graag.

En alvast hartelijk bedankt voor jullie tijd,moeite en advies
 
Beste,

Zoals hierboven aangegeven heb je hierover al een vraag gesteld. Daarom gaat dit topic op slot en gaan we verder in je andere topic.
Succes met je keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan