helpen met zoeken pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerhelper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
123
hoi ben hier nieuw nou ik heb computers op marktplaats gezien maar welke kan ik kiezen
ik wil hier euro truck simulator 2 en windows 7
draaien kan dat
hier een link http://computer-software.marktplaat...nclusief-beeldscherm-kastje-en-draadloos.html
of deze

en als dat nog net te laag is wil je dan plz een andere pc kiezen als het maar ergens in zuid holland is
en mij max budget is 90 euro mag ook lager en let ook op als je windows 7 cd erbij krijgt

en dit zijn de systeem eisen van ets2 Windows XP/Vista/7
- Dual of Quad Core CPU met minstens 2.2 GHz
- 2 GB RAM
- Grafische kaart met minstens 512 MB geheugen (GeForce GTS 250 of beter, ATI Radeon HD4850 of beter)
- DirectX 9 compatibele geluidskaart
- DirectX 9.0
- Minstens 1 GB vrije ruimte op de harde schijf
- CD-ROM / DVD-ROM
 
Laatst bewerkt:
je wilt een pc voor 90 euro inclusief windows 7?
windows 7 kost los al 90 euro dus dat gaat je never nooit niet lukken...
de pc die jij laat zien heeft Ubuntu en geen windows 7
je kan niet eens een pentium D voor 100 euro krijgen dus nee dit gaat je echt niet lukken

Je zult je budget met ruim 300 euro moeten verhogen wil je überhaupt iets wat Windows 7 aan kan kopen
en dan hebben we het nog niet eens over het spelen van het spel daar komt dan ook weer ruim 100 euro bij voor een degelijke videokaart
 
Laatst bewerkt:
nou windows 7 hoeft niet want die heb ik al daarmee bedoel ik of ik het kan draaien
is deze dan goed link is onder
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat je je budget hebt verhoogt
dat zijn prima systemen echter zit er geen videokaart in waarmee je kan gamen
ik neem aan dat die truck sim niet zo zwaar is

dit zijn de minimum specificaties van het spel

Minimum System Requirements:
Operating System: Windows XP, 7, Vista
Processor Speed​​: 2.2 GHz
Memory: 1 GB (Windows 7, the 2 GB for Vista)
Video Card: 256MB (GeForce FX and higher and ATI 9600 and higher)
DirectX 9

dat betekent dat je het al met een HD6570 of HD6670 kan spelen
die zul je dan ook nog moeten kopen wil je dit spel kunnen spelen op de pc's die je net ook liet zien
verder zit hier ook geen windows bij die zul je ook nog moeten aanschaffen
 
welke pc die met linux ah die hoef ik niet ik kies wel system 1 of 2 kan niet kiezen
ik haat linux
 
nou mijn vraag is 1,5 gb wel een goede groote om te gamen want ik denk dat 1 of 2 gb goed is geen 1,5
 
Ik begrijp niet wat je bedoelt?
Als je die advertentie op marktplaats bedoelt, dan is het niet juist, 1,5Gb videokaart geheugen zegt nog niks, die videokaart is namelijk geïntegreerd op het moederbord, en dus een stuk minder snel als een gewone videokaart.
En als je het over de opslag hebt, maak je dan niet druk, normale harde schijven van dit moment hebben >320Gb. Daarop kan je dus nog wel wat muziek documentjes en een aantal games ;D. al is 320Gb nog best weinig. Als RAM geheugen kan je in game beter meer dan 4 gb nemen, dan loopt je pc soepel, hoe meer ram hoe fijner je werkt(meestal, het heeft natuurlijk ook met je processor etc. te maken).
Verder moet je om een beetje te gamen een losse videokaart erin steken, zoals Firest0rm al zei. Als je ietsje meer wilt uitgeven voor de videokaart kan je deze nemen: http://tweakers.net/pricewatch/298908/asus-eah6770-di-1gd5.html
En anders de HD6850 die is nog beter.
Hier nog een aantal suggestie voor de videokaart:
http://tweakers.net/pricewatch/280539/sapphire-hd6790-1gb-gddr5-pci-e.html
http://tweakers.net/pricewatch/281731/sapphire-hd-6570-2gb-ddr3.html

verder veel suc6 met zoeken
 
waarom dan niet systeem 3 die heeft 2.66 ghz
en die andere 2.33 ghz en past die video kaart in de moederbord
 
ik heb hier al heb hier al 120 gb harde schijf dus 40+40+40=120 gb hier moet allen wat ram bij kopen
hoeveel ram extra raad jij mij aan ik wou 4 stickjes van 2+2=4 gb erbij kopen en die video kaart ga ik er over nadenken maar kan ik ook adobe photoshop draaien hier systeem specs Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon® 64 processor

Microsoft® Windows® XP* with Service Pack 3 or Windows 7 with Service Pack 1
1GB of RAM
1GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
1024x768 display (1280x800 recommended) with 16-bit color and 256MB (512MB recommended) of VRAM
OpenGL 2.0–capable system
DVD-ROM drive
This software will not operate without activation. Broadband Internet connection and registration are required for software activation, validation of subscriptions, and access to online services.† Phone activation is not av
 
Laatst bewerkt:
je vergeet telkens dat een videokaart de grootste boosdoener is als het gaat om gaming
alle processors van de boven genoemde systemen voldoen en zijn vrijwel even sterk dus koop de goedkoopste van de 3 systemen

verder is de onboard videokaart te zwak voor jou eisen je zult dus een losse videokaart aan moeten schaffen en deze moeten plaatsen in het systeem
of het erin past zul je moeten vragen aan de persoon die de pc verkoopt die weet zeer zeker of het erin past en werkt
ik kan dat zo niet zeggen want ik heb niet de volledige specificaties van alle drie de computers
denk aan het model van de computer en het moederbord type ook weet ik niet hoeveel watts de voeding kan leveren

dit zijn allemaal dingen waar je op MOET letten als jij je game wilt kunnen spelen

ik heb hier al heb hier al 120 gb harde schijf dus 40+40+40=120 gb hier moet allen wat ram bij kopen
hoeveel ram extra raad jij mij aan ik wou 4 stickjes van 2+2=4 gb erbij kopen en die video kaart ga ik er over nadenken maar kan ik ook adobe photoshop draaien hier systeem specs Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon® 64 processor
ik snap niet wat je nu vraagt de 3 systemen hebben alle drie al standaard ram mee geleverd en een Hardeschijf...
dus hoef je die er niet nog eens bij te kopen
 
Laatst bewerkt:
nou een extra harde schijf en extra ram geheugen want ik wil windows 7 64 bit op zen aller snelst en die spelen ook
 
Laatst bewerkt:
nou welke video kaart raad jij mij aan hier een kaart en ik moet dat bovengenoemde spel ook kunen spelen

en kan ik deze spelletjes spelen
Recommended System Requirements
CPU: Pentium® III 1.2 GHz or faster recommended
RAM: 256 MB; 384 MB for XP recommended
GFX: Radeon 9800 or Geforce FX 5600
SOUND: PC audio solution containing Dolby Digital Live required for Dolby
Digital audio

kan ik deze spel ook spelen

Microsoft Windows XP, Windows Vista or Windows 7
• 2 GHz Intel or equivalent AMD processor
• NVIDIA GeForce 6800 Series, ATI Radeon X850 or S3 Chrome 430 GT
or better (min. 256 MB VRAM)
• 1 GB RAM
• 1 GB free hard drive space
• Soundcard
 
ik krijg een beetje het gevoel alsof ik tegen een muur sta te praten
de 3 systemen die je eerst had uitgekozen zijn veel sterker dan de pentium 3 waar je nu naar zit te kijken

een pentium 3 aanschaffen is geen goede keuzen ik denk eerlijk gezegd dat je huidige pc sneller is dan een pentium 3
die zijn namelijk al ruim 15 jaar oud grootte kans dat die windows 7 niet eens aan kunnen

nou een extra harde schijf en extra ram geheugen want ik wil windows 7 64 bit op zen aller snelst en die spelen ook

voor de 3 systemen zit je al goed 4GB is meer dan genoeg geheugen lees je überhaupt wel wat er word geleverd?
250GB opslag je hoeft dus helemaal geen HDD en RAM te kopen
windows 7 werkt normaal prima met 2GB werkgeheugen en wil je een beetje gamen dan is 4GB ook ruim voldoende

maar als je het persee wilt dan vraag je dat er gewoon bij

Systeem 1
Model: Lenovo Thinkcentre M58p SFF desktop
Processor: Intel CORE 2 QUAD Q8200 @ 4x 2,33GHz !!
Werkgeheugen: 4GB DDR3 (8GB - 16GB ook leverbaar)
Harde schijf: 250GB (500Gb - 1TB ook leverbaar)
Drive: DVD+/-RW brander
USB: 8x USB (2 voorzijde 6 achterkant)
Netwerk ingang: Gigabit 1000MB
Videokaart: Intel HD Q35 1,5GB VIDEOKAART!
e-Sata: e-Sata ingang
Display port: Display port
Interface: 1 Pci – 1 PCI-Express x16
Audio: Audio - luidspreker - Microfoon – Hoofdtelefoon
Prijs: €265,-
 
oke maar wat moet ik dan doen met mij 3 de hardisks 40+40+40=120 gb dan weg gooien of zo dat is geld verspiling en heb de gekocht 50 euro per stuk dus een slordige 150 shou dat moet echt in mijn computer ziten en ik kan toch wel extra 4 gb
in doen of niet of doe er 2 bij
 
dat is een perfect systeem let er wel bij op windows 7 is optioneel
de videokaart is prima up to date en de processor is sterk genoeg
ik zou em gelijk kopen 395 euro is een prima prijs

alleen is er wel de kans dat de oude Harddisks niet geplaatst kunnen worden
40GB doet me denken aan een IDE HDD en de nieuwere pc's hebben alleen nog SATA ondersteuning
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan