helpen met zoeken pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is tweede hands ja
echter is hij wel veel krachtiger dan alle computers die je zojuist hebt opgenoemd
de Phenom II X4 955 processor is een prima processor voor het spelen van games en kan alle games met gemak aan
ook de videokaart HD6870 is erg goed voor gaming dus wat dat betreft zeker geen slechte keuzen

de pc kun je ook nog upgraden als het ooit nog eens moet er kan nog een Phenom II X6 1090T in maar het is niet perse nodig
 
Laatst bewerkt:
Beste computerhelper...
luister naar firest0rm, die 2e hands is veel beter, daar kan je ook nog aardig op gamen, die ene van staples die is veeeeeel minder krachtig, en om bij staples te kunnen kopen moet je een licentie hebben, en die hebben voornamelijk bedrijven...
Als onze adviezen niet leest, dan moet je het maar zelf uitzoeken...

PS: waarom heb je een ander topic aangemaakt om te vragen of ze jou in dit topic willen helpen?
 
ja ik heb een bedrijf daarom had ik staples want ik heb er een krant van gekregen
 
Laatst bewerkt:
met wat? we hebben je al advies gegeven...
er valt nu vrij weinig te doen dan de pc te kopen van marktplaats
neem contact op via de email/telefoon en houd contact tot dat je de pc hebt ontvangen ga desnoods de pc ophalen en betaal contant...
 
oke dank je wel voor de adviezen ik koop wel die van de marktplaats en houd julie nog op de hoogte en als ik hem binekort heb dan begint er feest games thans suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan