Is dit een goed systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
681
Hey!
Binnenkort tijd voor een nieuwe computer!
Voor de nieuwste games te spelen en veel geheugen!
Wat vinden jullie van deze?(Voor een prijs van 1000,- euro)
Geef alsjeblieft een cijfer van 1 t/m 10.
En alsjeblieft even geven wat er beter aan kan voor zo'n prijs!

Dit is hem:
KLIK!

THX! STEFAN
 
Kijk eens naar de Neptunes P830 Ruim 200euro goedkoper en een snellere processor
 
Voor 1000 euro kun je beter krijgen ! Hier zit de beste grafische kaart in die je op dit moment kunt hebben !

kijk dit bijvoorbeeld zelf samenstellen :thumb:

Gamer PC !.jpg
 
Voor 1000 euro kun je beter krijgen ! Hier zit de beste grafische kaart in die je op dit moment kunt hebben !

kijk dit bijvoorbeeld zelf samenstellen :thumb:

Bekijk bijlage 54014

Ik weet niet hoe je zo'n computer samen moet zetten, en weet ook niet wat storingen gaat geven!
Wat ik ook fijn vind met kant-en-klare computers, dat er altijd bijstaat hoeveel Usb, Cardreader etc..
Maar is er ook een kantenklare game pc die erg goed is?
 
Laatst bewerkt:
Voor 1000 euro kun je beter krijgen ! Hier zit de beste grafische kaart in die je op dit moment kunt hebben !

kijk dit bijvoorbeeld zelf samenstellen :thumb:

Bekijk bijlage 54014

Kan je computer ook gewoon een aantal zware programma's tegelijk, Photoshop, Dreamwaver, Internet, Premiere
En is het dan moeilijk om zo'n computer in mekaar te zetten?
En werkt deze dan honderd procent!?
En welke versie Vista zit er nu dan op!?
 
zo'n pc hoef jij niet per se zelf in elkaar te laten zetten hoor. Je kunt het door azerty laten doen kost je wel 50 euro extra en dan heb je tevens ook 1 jaar garantie.

Ik heb mijn pc zo'n 1 jaar geleden bij alternate in elkaar laten zetten. Er is niets mis met alternate alleen de onderdelen zijn bij azerty goedkoper :thumb:

Als jij een goede game pc wilt voor 1000 euro dan heb ik er een voor jou samengesteld. Alleen jij wilt een kant en klare pc..... die zijn meestal veel en veel duurder.

Wil jij een goede game pc, en wil je een kant en klare pc dan is dit misschien wel iets voor jou: http://www.alternate.nl/html/produc...5/?tn=HARDWARE&l1=PC-Systemen&l2=Workstations


Alleen je betaalt je scheel voor zo'n kant en klare pc....... Wat is er mis met zelf eentje samen laten stellen. ?
 
zo'n pc hoef jij niet per se zelf in elkaar te laten zetten hoor. Je kunt het door azerty laten doen kost je wel 50 euro extra en dan heb je tevens ook 1 jaar garantie.

Ik heb mijn pc zo'n 1 jaar geleden bij alternate in elkaar laten zetten. Er is niets mis met alternate alleen de onderdelen zijn bij azerty goedkoper :thumb:

Als jij een goede game pc wilt voor 1000 euro dan heb ik er een voor jou samengesteld. Alleen jij wilt een kant en klare pc..... die zijn meestal veel en veel duurder.

Wil jij een goede game pc, en wil je een kant en klare pc dan is dit misschien wel iets voor jou: http://www.alternate.nl/html/produc...5/?tn=HARDWARE&l1=PC-Systemen&l2=Workstations


Alleen je betaalt je scheel voor zo'n kant en klare pc....... Wat is er mis met zelf eentje samen laten stellen. ?

Eigenlijk niks,
Kun je voor mijj een PC samenstellen die goeie games kan spelen, die veel zware programma's tegelijk heeft, een cardreader, een DVd-CD brander en een aantal usb poorten heeft?
Er hoeft geen beeldscherm bij, maar wel VISTA HOME PREMIUM!!
Ik zou het graag voor circa 1000euro hebben!

SUPER BEDANKT!@
 
Eigenlijk niks,
Kun je voor mijj een PC samenstellen die goeie games kan spelen, die veel zware programma's tegelijk heeft, een cardreader, een DVd-CD brander en een aantal usb poorten heeft?
Er hoeft geen beeldscherm bij, maar wel VISTA HOME PREMIUM!!
Ik zou het graag voor circa 1000euro hebben!

SUPER BEDANKT!@

Hey,

dat heb ik al gedaan :confused: er zat een card reader bij en de beste grafische kaart die je maar kunt hebben. Meer kan ik er niet van maken met een budget van 1000 euro... En er zit een 650Watt in waarom, nou omdat je voor zo'n monster van een kaart een hele sterke voeding nodig hebt. Je kunt er ook een 500 watt voeding in donderen maar dan zal die niet werken :p
 
Hey,

dat heb ik al gedaan :confused: er zat een card reader bij en de beste grafische kaart die je maar kunt hebben. Meer kan ik er niet van maken met een budget van 1000 euro... En er zit een 650Watt in waarom, nou omdat je voor zo'n monster van een kaart een hele sterke voeding nodig hebt. Je kunt er ook een 500 watt voeding in donderen maar dan zal die niet werken :p

Bedankt!
 
ik ben het met jantje1990 eens dat je beter een zelf samengesteld systeem kan kopen, omdat het goedkoper en beter is
 
Waarom een Huntkey Voeding ?

en als het een game pc moet worden waarom dan een Q6600 dat is echt een verouderde Processor.....
en waarom geen P45 mobo

even wat samengesteld :
 
Laatst bewerkt:
Waarom een Huntkey Voeding ?

en als het een game pc moet worden waarom dan een Q6600 dat is echt een verouderde Processor.....
en waarom geen P45 mobo

even wat samengesteld :

Hey,

waarom omdat het anders niet uitkomt voor 1000 euro. Bij de mijne zat een 4870X2 ! er is geen betere grafische kaart op dit moment ! :thumb:
 
ja maar geen windows en Assemblage...

Ja dus... Windows kun je wel downloaden en cracken en hoepsikee :) bespaart je 100 euro ;) en werkt net zo goed :)

Van het assemblage heb je wel gelijk in, maar de beslissing is niet aan mij of jou.... Ik gaf 'm alleen maar een voorbeeld. De 4870X2 is de beste grafische kaart die je kunt hebben.
 
Ja dus... Windows kun je wel downloaden en cracken en hoepsikee :) bespaart je 100 euro ;) en werkt net zo goed :)

Van het assemblage heb je wel gelijk in, maar de beslissing is niet aan mij of jou.... Ik gaf 'm alleen maar een voorbeeld. De 4870X2 is de beste grafische kaart die je kunt hebben.

Je kan idd
maar hij wil dat meschien niet....
als die zegt dat hij Windows Home premium erbij wil, dan moet jij maar het systeem aanpassen:mad:
 
Waarom een Huntkey Voeding ?

en als het een game pc moet worden waarom dan een Q6600 dat is echt een verouderde Processor.....
en waarom geen P45 mobo

even wat samengesteld :

BluRay
Het lijkt met een goed systeem, maar weet je zeker dat deze werkt? (Hoeveel werkgeheugen heeft deze?)
Want dan ga ik hem denk ik kopen!
Maar Windows installatie is toch gewoon cd'tje erin en stappen volgen? Want dan ben je veel goedkoper uit!
 
Laatst bewerkt:
Ja dus... Windows kun je wel downloaden en cracken en hoepsikee :) bespaart je 100 euro ;) en werkt net zo goed :)

Van het assemblage heb je wel gelijk in, maar de beslissing is niet aan mij of jou.... Ik gaf 'm alleen maar een voorbeeld. De 4870X2 is de beste grafische kaart die je kunt hebben.

Jantje, maar Windows downloaden is hartstikke illegaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan