Is dit een goed systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij heeft 4GB ...
maar mist alleen nog een CardReader
trouwens.... je moet eerst je DVD speler op First Boot zetten
 
dat alternate systeempje ziet er ook leuk uit
dus je moet het zelf weten.
 
Jantje, maar Windows downloaden is hartstikke illegaal!

Who cares about the ILIGALITEIT :confused: ........ Ik heb al Vista Ultimate sinds die uitkwam en nog steeds niet gekocht en werkt prima kan nog steeds updaten.....

Je doet zoveel dingen in je dagelijkse leven die ILLEGAAL zijn of niet horen/kunnen van de wet, en je kunt me niet wijs maken dat je dat niet doet.......:confused:
 
idd, ik vindt dat je nu een beetje aan het dwingen bent.....:confused:

Oké! ;)
Illegaaliteit is verboden, en dan vind ik het niet fijn om het te downe!
Wat beveel je aan BluRay: Neptunes compute van 1000 of je eigen??

Thx (Zoja, welke neptunes van 1000)
 
toch hebben ze wel gelijk, zelf een pc samenstellen is meestal goedkoper. en een illegale windows hebben 1000000x mensen en je bespaart ook nog een 100 euro :)
maar als je dat niet wilt moet je het helemaal zelf weten, haha. maar allemaal prima pc's
 
toch hebben ze wel gelijk, zelf een pc samenstellen is meestal goedkoper. en een illegale windows hebben 1000000x mensen en je bespaart ook nog een 100 euro :)
maar als je dat niet wilt moet je het helemaal zelf weten, haha. maar allemaal prima pc's

Yup zo denk ik er ook over. Een illegale windows is fout dat weet ik, maar bespaart je 100 euro. Van die 100 euro kun je extra inleggen en een 4870X2 of 9800GX2 of een GTX280 kopen :p. Maar jah ieder mens zijn eigen wens, iedereen heeft een andere gedachte.
 
Hahaha zeker weten! khep toch liever een illigale windows & een betere videokaart erin, dan legaal windows en een slechtere videokaart. haah maarja dat moet hij helemaal zelf weten, aangezien een legaale windows hebben is ook niet verkeerd!
 
Hahaha zeker weten! khep toch liever een illigale windows & een betere videokaart erin, dan legaal windows en een slechtere videokaart. haah maarja dat moet hij helemaal zelf weten, aangezien een legaale windows hebben is ook niet verkeerd!

Helemaal mee,eens! Ik heb hem nu toch gedownload en ga waarschijnlijk goeie videkaart enzo :)
 
Helemaal mee,eens! Ik heb hem nu toch gedownload en ga waarschijnlijk goeie videkaart enzo :)

De Ati readon 4870X2 is de beste videokaart die er is, en daarna gevolgd door de Nvidia GTX280XXX van XFX.

Binnenkort komt er ook een Ati 4850X2 ook een goede kaartje. Volgens mij is die te vergelijken met de 9800GX2...
 
Helemaal mee,eens! Ik heb hem nu toch gedownload en ga waarschijnlijk goeie videkaart enzo :)

FoeiFoei:p doe ik ook, maar ik gebruik een oem lecentie op 3 of 4 pc's, had ik eens bij mijn laptop gekregen kun je misschien ook doen, dan geeft ie ook aan dat het legaal is!'
maar welke videokaart neem je??
 
FoeiFoei:p doe ik ook, maar ik gebruik een oem lecentie op 3 of 4 pc's, had ik eens bij mijn laptop gekregen kun je misschien ook doen, dan geeft ie ook aan dat het legaal is!'
maar welke videokaart neem je??

De beste
 
BluRay
Het lijkt met een goed systeem, maar weet je zeker dat deze werkt? (Hoeveel werkgeheugen heeft deze?)
Want dan ga ik hem denk ik kopen!
Maar Windows installatie is toch gewoon cd'tje erin en stappen volgen? Want dan ben je veel goedkoper uit!

deze heeft 4gb, windows word al door azerty geinstalleerd :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan