Hoi, Omdat ik tegen een probleem in excel aanloop ben ik op dit forum gekomen, dus hopelijk weet iemand hoe ik dit kan doen?
het volgende:
ik gebruik excel als boekhoud programma.
nu markeer ik mijn betaald of niet betaalde facturen met een kleur. dus ik check mijn bankrekening, als er een factuur betaald is maak ik de cel groen, en als ie niet betaald is, blijft de cel rood.
in het totaal-overzicht zou ik graag willen dat een bepaalde cel aangeeft wat de som is van het aantal rode cellen, en wat de som is van het aantal groene cellen?
Is dit uberhaupt mogelijk als ik zelf de kleuren aan de cellen toe ken?
ik heb een simpel voorbeeldje toegvoegd van wat ik zou willen>
alvast bedankt
het volgende:
ik gebruik excel als boekhoud programma.
nu markeer ik mijn betaald of niet betaalde facturen met een kleur. dus ik check mijn bankrekening, als er een factuur betaald is maak ik de cel groen, en als ie niet betaald is, blijft de cel rood.
in het totaal-overzicht zou ik graag willen dat een bepaalde cel aangeeft wat de som is van het aantal rode cellen, en wat de som is van het aantal groene cellen?
Is dit uberhaupt mogelijk als ik zelf de kleuren aan de cellen toe ken?
ik heb een simpel voorbeeldje toegvoegd van wat ik zou willen>
alvast bedankt