Kopie van database werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laroguz

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2006
Berichten
97
Ik heb een nieuwe database gemaakt in Access 2010, opgesplitst in front end en back end en deze werkt perfect. Tot nu toe stond hij op mijn C schijf en heb ik hem aardig met data gevuld. Dus het werd tijd om hem op de bedrijfsserver te zetten. Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat in de kopie die ik maak, geen enkele code meer werkt. Dus niet een klein stukje, maar echt helemaal niets meer. Ik kan vanuit het navigatieveld alle formulieren openen, maar alle functies waar code achter zit werken niet meer.
In eerste instantie dacht ik dat het iets met de netwerkomgeving te maken had, maar ook een kopie op mijn eigen C schijf werkt niet meer.
Vervolgens heb ik de database gemailt naar een collega, die hem vervolgens op zijn PC probleemloos kan draaien. Datzelfde heb ik gedaan naar mijn prive PC waar de database ook probleemloos werkt.
Vandaag heb ik de database naar mijn eigen bedrijfs e-mail adres gestuurd, dus mijn eigen PC en van daaruit gesaved op de server. Werkt weer niet.
Het lijkt alsof elke kopie die via mijn PC loopt niet meer werkt.
Wat zie ik over het hoofd???????

met vriendelijke groet
Wim Janssen
 
Laatst bewerkt:
Op die plek op de server heb ik alle rechten. Maar zoals ik al zei, werkt de kopie niet eens meer op mijn eigen PC.

groet
Wim
 
Probleem opgelost. In de thrust centre settings stonden alle macro's op disabled.

Groet
Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan