• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Linken met variabele Waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
@SoiA

de j een een gewoon tellertje, dat gaat van 2,3,4,5 etc.

En voor VBA geldt: begin bij het begin; pas je ambities aan aan je kennisnivo en streef naar het omgekeerde.
 
Laatst bewerkt:
Oke ik heb werkelijk ALLES naar mijn zin nu,
Ben bij 0 begonnen heb eigen layout ontwikkelt, heb de macro gekopieerd, dropdown menu met ja en nee gecreeërd. De formule kloppend gemaakt, en de datums gemaakt en dan met alle nummers!
Macro's kloppen ook met de onderwerpen die ik heb toegevoegd bij woonkamer, badkamer enz.
Ik weet alleen niet, hoe ik zo een soort knop krijg, waardoor ik erop klik en alles wordt verwerkt.
Nu zie ik dat er 2 macro's zijn, en naar mijn gevoel denk ik dat ik macro 1 aan die knop moet koppelen!
Maar zou je stap voor stap willen uitleggen met jou voorbeeld hoe je zo een knop (Klachten invullen) creeërt en hoe je alles werkend krijgt?
Bedankt;

Met vriendelijke Groet;

Sander

En die +1 regel hoeft ook niet ik heb het allemaal in dezelfde regel gekregen!
 
Laatst bewerkt:
Laatste Check

Zou iemand naar mijn Macro willen kijken? Hij werkt niet echt en snap het niet meer Bedankt
 
cel E11 op je master-blad moet als tekst staan omdat je deze waarde gebruikt om te verwijzen naar andere werkbladen.
Dit doe je bij celeigenschappen.

Verder heb ik ook nog een fout gevonden in de macro voor het behandelen van de klachten van toilet, inventaris en terras. (verkeerde kolomnummer gegeven). Dat heb ik ook veranderd.
In bijlage jouw bestand zonder fouten.
 

Bijlagen

  • kopie.zip
    30,7 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan