macro toevoegen aan werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogu42

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Berichten
415
Hallo allemaal,

Ik heb in Word een macro aangemaakt en wil deze aan mijn werkbalk toevoegen. Je voelt hem al, dit lukt niet.

Kan iemand mij aub helpen?

Alvast bedankt.

Mzzl,

Jos
 
Hoi Jos, :D

Rechtermuisknop op een willekeurige werkbalk en kies aanpassen.

Kies tabblad opdrachten en scroll naar Macro's.
Kies de juiste macro en sleep deze naar een werkbalk toe. Nu staat er in feite al een macroknop op je werkbalk welke de macro uitvoert.

In het dialoogje Aanpassen (terwijl de knop nog geselecteerd is) kiezen voor Selectie wijzigen.

Hier kun je de naam veranderen, Knop vlak etc.........

Succes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan