Microsoft Oulook verwijderd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makkie

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Berichten
91
Ik heb door een mis communicatie bij een kennis Microsoft Outlook van Office deleted (dit mail programma gebruik je toch niet? Je gebruikt toch Outlook.....)

Is het evt. nog mogelijk dat ik zijn mail bestanden (E-mailadressen, foto's weet ik veel wat er nog meer in de mail zit) nog ergens terug kan vinden? Misschien door 'm opnieuw te installeren?

Ik heb wel een site gezien hier op de helpmij om je mail weer terug te halen nl: http://www.gold-software.com/download5888.html
Maar ik weet alleen niet of dit ook is voor Outlook van Office? Weet iemand dit misschien?

Alvast bedankt.
 
Heb je al systeemherstel geprobeerd?



Als je dit gedeleted hebt Microsoft Office, dan heb je alleen dit verwijderd en niet je bestanden. Dan kun je proberen om Outlook Express op te starten. Je krijgt dan een melding waar je ja of nee moet opgeven. Als het goed is komen je bestanden weer in outlook te staan.
 
Helaas deze mensen hebben windows 98, dus ik kan jammer genoeg geen systeemherstellen.

Ik heb outlook express (van IE) opgestart en ik kreeg alleen de melding of ik outlook als 'hoofdmail account' (of iets dergelijks) wilde gebruiken. De eerste keer heb ik nee gezegd, en daarna ja, maar helaas nog geen andere bestanden staan er in.
Nu moet ik misschien de mailaccount aanmaken, en daar ben ik ook nog een tijdje mee bezig geweest want zij zitten bij zonnet. En de gegevens die hun hebben, is uit het hoofd (pop.zonnet.nl of pop3.zonnet.nl) en deze mail account lukt mij nu ook nog niet om dit in te stellen, misschien moet dit eerst ingesteld zijn wil de rest van de gegevens terug komen?
weet iemand dat toevallig?
 
Inmiddels is het opgelost alleen niet zoals ik wilde. Ze hebben nu mail via Outlook express, Firewall zat nl in de weg die blokkeerde steeds de uit-gaande mail en knalde ons dan ook gelijk van internet af. Maargoed ze kunnen in iedergeval weer mail verzenden en ontvangen.

Weet alleen iemand nog hoe je evt. je oude e-mail adressen kunt terug krijgen?
Ik weet niet of dit hetzelfde werkt als met bv word als je dat er afhaald blijven je documenten gewoon nog bestaan. Dus lijkt mij dat als je MS outlook eraf haalt dat je E-mailadressen en je mail toch ook nog ergens blijft staan. Misschien heb ik het helemaal fout, en ben ik voor niks aan het zoeken geweest want ik heb het geprobeerd met importeren maar er stonden geen E-mailadressen in het ge-importeerde bestand. Ik weet ook niet naar welke bestanden ik op zoek moet iets met .pps? of iets dergelijks.

Weet iemand dit toevallig?? Want dan kan ik stoppen met zoeken..............of niet.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan