Goede morgen,
Ik heb een vraag over het bijhouden van de mutatiehistorie van een spreadsheet.
Houdt Excel (2013) de wijzigingen die in een spreadsheet gedaan zijn/worden bij?
Voorbeeld:
In CEL B2 staat nu de waarde € 35,-.
Bekijk bijlage Voorbeeld - historie.xlsx.
Voordat deze waarde hier ingevoerd is, zijn eerste andere waarden ingevoerd. Uiteindelijk dus € 35,-
Kan ik de voorgaande ingevoerde waarde nog herleiden en/of terugzien en hoe?
Houdt Excel de wijzigingen die in een spreadsheet gedaan zijn bij?
Ik ben benieuwd of iemand deze waarden terug kan vinden?
De vragen zijn dus:
Hoe kan ik de wijzigingen/mutatie in een spreadsheet terugzien?
En als je dan de wijzigingen kan terugzien, kan ik deze log-historie verwijderen zodat er een schoon spreadsheet ontstaat?
P.S. Ik heb VBA-scripts gezien over: Hoe je kunt loggen, vanaf een bepaald moment etc. Dit bedoel ik dus niet.
Ook de optie 'controleren' 'wijzigingen bijhouden' bedoel ik niet.
Ik heb een vraag over het bijhouden van de mutatiehistorie van een spreadsheet.
Houdt Excel (2013) de wijzigingen die in een spreadsheet gedaan zijn/worden bij?
Voorbeeld:
In CEL B2 staat nu de waarde € 35,-.
Bekijk bijlage Voorbeeld - historie.xlsx.
Voordat deze waarde hier ingevoerd is, zijn eerste andere waarden ingevoerd. Uiteindelijk dus € 35,-
Kan ik de voorgaande ingevoerde waarde nog herleiden en/of terugzien en hoe?
Houdt Excel de wijzigingen die in een spreadsheet gedaan zijn bij?
Ik ben benieuwd of iemand deze waarden terug kan vinden?
De vragen zijn dus:
Hoe kan ik de wijzigingen/mutatie in een spreadsheet terugzien?
En als je dan de wijzigingen kan terugzien, kan ik deze log-historie verwijderen zodat er een schoon spreadsheet ontstaat?
P.S. Ik heb VBA-scripts gezien over: Hoe je kunt loggen, vanaf een bepaald moment etc. Dit bedoel ik dus niet.
Ook de optie 'controleren' 'wijzigingen bijhouden' bedoel ik niet.