NOD32 verkrijgbaar via Helpmij!

Geplaatst door Pieter Arntz
Als iemand een trojaans paard een soort virus noemt, begin ik al te twijfelen aan zijn deskundigheid op dat gebied. ;)

Groetjes,

Pieter

Tsja wat moet je hier nog aan toevoegen. :)
 
tja, het is mij nu heel erg duidelijk ;)
zo klimt een ieder op de barricaden om daar zijn 32 stokpaardjes te berijden.................. ;) :p

(sorry voor de grijns, maar ik kan echt niet anders......)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je kennis niet verder reikt dan het lukraak citeren van persberichtjes.:confused: Tja...:8-0: Indrukwekkend!

Groetjes,
Bennie [/B]

iemand afzeiken en persé je gelijk willen halen is ook indrukwekkend.

Gewoon je NOD32 blijven gebruiken hoor en wees en vooral erg blij mee.
 
Jammer Frederik dat je dit ziet als afzeiken. De geldigheid van de bewuste test van de consumentenbond wordt door veel deskundigen in twijfel getrokken.
Het is meestal wel handig als je naar aanleiding zo'n publicatie nog even iets verder zoekt en kijkt wat de reacties zijn in de media en dus ook op internet.

De test van de consumentenbond beoordeelde niet 1 virusscanner met een onvoldoende, dus wat is als we de bond dan toch willen geloven in dit geval slecht?

Verder heb ik nog nergens iets gehoord of gelezen over hoe zwaar de verschillende virusscanner je systeem belasten en of dit ook in de test is meegenomen.

Neleke
 
Deze test is samen uitgevoerd met de Britse Consumentenbond en ook al slaat de consumentenbond af en toe een blunder (dat erkennen ze achteraf dan ook wel weer) heb ik geen redenen om te twijfelen aan de testuitslagen. Overigens is dit artikel in de pers ruim aan de aandacht geweest en ben ik nog geen artikelen tegengekomen die de genoemde test als onbetrouwbaar bestempelt.

hier wordt een NOD32 antivirusscanner aangeboden waarvan uit de test blijkt dat het geen geweldige goede virusscanners is. Punt!
Als er dan dergelijke reakties van Bennie komen en men gaat een inbreng beoordelen op 1-0 dan voelt dat inderdaad als afgezeken worden.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Frederik
Deze test is samen uitgevoerd met de Britse Consumentenbond en ook al slaat de consumentenbond af en toe een blunder (dat erkennen ze achteraf dan ook wel weer) heb ik geen redenen om te twijfelen aan de testuitslagen. Overigens is dit artikel in de pers ruim aan de aandacht geweest en ben ik nog geen artikelen tegengekomen die de genoemde test als onbetrouwbaar bestempelt.

hier wordt een NOD32 antivirusscanner aangeboden waarvan uit de test blijkt dat het geen geweldige goede virusscanners is. Punt!
Als er dan dergelijke reakties van Bennie komen en men gaat een inbreng beoordelen op 1-0 dan voelt dat inderdaad als afgezeken worden.

De consument heeft moeten inbinden toen Epson begon te dreigen met een rechtszaak. Tja, achteraf erkennen dat je fout zat ...

Ik heb een link gegeven naar een artikel in de Volkskrant. Lees dat artikel. (Heb je dus niet gedaan). Hoezo niet onbetrouwbaar?

Elke test zonder enig kritisch vermogen maar rücksichtlos aannemen als "Punt!", daar hebben we op dit forum niet zoveel aan. Of je geeft de lezers op dit forum gedegen en ter zake kundige informatie, of je doet het niet. Sorry, maar met sullige persberichtjes kan ik (en met mij andere lezers op dit forum) toch niet zoveel mee...

Groetjes,
Bennie
 
Huib,

sorry voor het volgende, maar je doet er zelf ook aan mee: (afze****)

een trojan is WEL DEGELIJK in de "volksmond" een soort virus. Hoeveel screendumps van antivirussites / bedrijven / testsites moet ik bijvoegen om aan te tonen dat IN DE VOLKSMOND een trojan een soort virus is.......... ?
M.a.w. de consumentenbond tracht een "bepaald publiek" te bereiken, NIET computernerds, anders hadden ze wel aandelen van bepaalde IT-bladen gekocht......... of een computerblad uitgegeven,

of een ander voorbeeld over "even verder kijken" hier (zie de datum van update !!! ;) )

Ik word af en toe best wel triest van de wijze waarop / "toon" van antwoorden........................... !!!

ps. ook ik maak mij er soms schuldig aan, ik zal mijn leveren beteren !!!
 
Laatst bewerkt:
Heb je artikel wel degelijk gelezen Bennie, ook al denk je van niet. Maar ik vind het wel goed zo. Heb absoluut geen zin om in je toonzetting mee te gaan of er verder op deze manier over te moeten praten. als je perse gelijk wilt hebben van mij kun je het krijgen.
 
Geplaatst door Frederik
Heb je artikel wel degelijk gelezen Bennie, ook al denk je van niet.

Overigens is dit artikel in de pers ruim aan de aandacht geweest en ben ik nog geen artikelen tegengekomen die de genoemde test als onbetrouwbaar bestempelt.

Nou vraag ik je....:8-0:

Groetjes,
Bennie
 
volgens mij is het handig om NU de reply's (die m.i. al aardig offtopic beginnen te raken) te stoppen.

Misschien een aanrader om binnenkort eens een topic op te starten over de manier van reageren / toon van antwoorden, als iemand een bericht plaatst dat gedeeltelijk onjuist is / op onwaarheden berust / totaal verkeerd is / of -in de ogen van sommigen- totaal l*lkoek is ................. ?
 
Het zal altijd wel hetzelfde blijven, smaken verschillen ;)
De ene virusscanner is hier beter in de andere daar in.
De een zweert bij Norton, een ander bij McAfee en de volgende bij NOD32.

Toch even een kleine opmerking @ pasja
Der Virenscanner durchsucht keine Archive und keine laufzeitkomprimierten Programme. Außerdem prüft er nur festgelegte Dateitypen und nicht alle Dateien.
Wat hier staat klopt gewoon niet. zie bijlage.
 
Geplaatst door gast0225
Huib,

sorry voor het volgende, maar je doet er zelf ook aan mee: (afze****)

een trojan is WEL DEGELIJK in de "volksmond" een soort virus. Hoeveel screendumps van antivirussites / bedrijven / testsites moet ik bijvoegen om aan te tonen dat IN DE VOLKSMOND een trojan een soort virus is.......... ?
M.a.w. de consumentenbond tracht een "bepaald publiek" te bereiken, NIET computernerds, anders hadden ze wel aandelen van bepaalde IT-bladen gekocht......... of een computerblad uitgegeven,

of een ander voorbeeld over "even verder kijken" hier (zie de datum van update !!! ;) )

Ik word af en toe best wel triest van de wijze waarop / "toon" van antwoorden........................... !!!

ps. ook ik maak mij er soms schuldig aan, ik zal mijn leveren beteren !!!

Pasja, in hoeverre is de "volksmond" relevant? Voor de "volksmond" is Windows '95 hetzelfde als Windows XP. En wie is dat "bepaalde" publiek? Is dat het publiek dat maar "dom" gehouden moet worden? Dat virusscanners minder goed om kunnen gaan met trojans is bekend. Dat wil niet zeggen dat beide maar over één kam geschoren moeten worden. Niet voor niets zijn er weer aparte trojanscanners. Doen (omwille van de "Volksmond") alsof er geen verschil zou bestaan tussen die twee lijkt me ronduit misleidend.... Of moet de "volksmond" daar maar genoegen mee nemen?:eek: In zichzelf "serieuze" noemende tests verwacht ik toch iets andere dingen...

Groetjes,
Bennie
 
Vorenstaande berichtjes bedoel ik met "volksmond", niets meer, niets minder.

Verwijt dus alsjeblieft de consumentenbond niet dat ze het een "virus" noemen.

Een willekeurige definitie van een virus :

een poging :

een pc-virus is een aantal instructies, vervat in een bestand, dat de goede werking van een pc schade toebrengt.
 
Mensen we raken aardig off-topic ;)
Het gaat er in dit topic niet om of de consumentenbond nu wel of niet goed heeft getest, of trojans nu wel of niet virussen genoemd kunnen worden en het gaat er zeker niet om om elkaar af te zeiken.
Het uitgangspunt van dit topic was om te zien of er mensen zijn die belangstelling hebben voor NOD32 en dit met korting via Helpmij aan willen schaffen.

Groeten
Neleke
 
Heb je gelijk in Neleke, zal de discussie verder niet off-topiccen, wilde enkel kwijt dat er betere zijn, ook al blijven de meningen daarover verdeelt.
 
Bennie.
Krijg op korte termijn een andere pc. Kan ik die licentie dan gewoon overnemen van mijn ouwe pc?
 
Terug
Bovenaan Onderaan