Hallo
We hebben outlook 2007 geinstalleerd maar wanneer we outlook opstarten komt de vraag:
Netwerkwachtwoord
geef gebruikersnaam en wachtwoord op
server mail.home.nl/
gebruikersnaam: naam ingevuld
wachtwoord: xxxxxxxxxx
Nu hebben we enkele vragen
Kunnen we op een of andere manier onze netwerk wachtwoord terug halen - we hebben het netwerkwachtwoord ingevuld maar hij komt steeds metdezelfde mededeling!
kunnen we ook onze gebruikersnaam terug halen - ook hier hebben we de juiste naam ingevuld
provider @home (ziggo)
nu kregen we via webmail deze mededeling:
Geachte heer/mevrouw,
Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?
Daarom kunt u vanaf vandaag inloggen met .........@home.nl. Uw gebruikersnaam vervalt daarmee. Het liefst zouden we u hierover alleen informeren, maar helaas moet u zelf ook een aantal stappen doorlopen om de gewijzigde inlog te realiseren. Omdat we dit zo makkelijk mogelijk voor u willen maken, ontvangt u hierbij informatie waarmee u eenvoudig de instellingen van uw internetdiensten kunt wijzigen.
Het is belangrijk dat u de instellingen zo snel mogelijk aanpast. Zo weet u zeker dat u gebruik kunt blijven maken van uw internetdiensten zoals u dat gewend bent.
Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.
Hoe en waar wijzig ik mijn instellingen?
Uw instellingen moeten worden aangepast binnen de volgende omgevingen:
Indien u gebruik maakt van Outlook
1. Open Outlook
2. Kies Extra > E-mailaccounts
3. Kies Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en
klik op Volgende
4. Kies het mail.home.nl account en kies wijzigen
5. Voer op de plaats van uw gebruikersnaam uw volledige
e-mailadres in
6. Klik op Volgende en vervolgens op Voltooien
7. De instellingen zijn aangepast!
We hebben outlook 2007 geinstalleerd maar wanneer we outlook opstarten komt de vraag:
Netwerkwachtwoord
geef gebruikersnaam en wachtwoord op
server mail.home.nl/
gebruikersnaam: naam ingevuld
wachtwoord: xxxxxxxxxx
Nu hebben we enkele vragen
Kunnen we op een of andere manier onze netwerk wachtwoord terug halen - we hebben het netwerkwachtwoord ingevuld maar hij komt steeds metdezelfde mededeling!
kunnen we ook onze gebruikersnaam terug halen - ook hier hebben we de juiste naam ingevuld
provider @home (ziggo)
nu kregen we via webmail deze mededeling:
Geachte heer/mevrouw,
Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?
Daarom kunt u vanaf vandaag inloggen met .........@home.nl. Uw gebruikersnaam vervalt daarmee. Het liefst zouden we u hierover alleen informeren, maar helaas moet u zelf ook een aantal stappen doorlopen om de gewijzigde inlog te realiseren. Omdat we dit zo makkelijk mogelijk voor u willen maken, ontvangt u hierbij informatie waarmee u eenvoudig de instellingen van uw internetdiensten kunt wijzigen.
Het is belangrijk dat u de instellingen zo snel mogelijk aanpast. Zo weet u zeker dat u gebruik kunt blijven maken van uw internetdiensten zoals u dat gewend bent.
Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.
Hoe en waar wijzig ik mijn instellingen?
Uw instellingen moeten worden aangepast binnen de volgende omgevingen:
Indien u gebruik maakt van Outlook
1. Open Outlook
2. Kies Extra > E-mailaccounts
3. Kies Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en
klik op Volgende
4. Kies het mail.home.nl account en kies wijzigen
5. Voer op de plaats van uw gebruikersnaam uw volledige
e-mailadres in
6. Klik op Volgende en vervolgens op Voltooien
7. De instellingen zijn aangepast!