Past dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccovh

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
213
Hallo, ik ben van plan een custom build pc te maken, en vroeg me af of dit allemaal in elkaar past en werkt, en of ik nog dingen mis.
alvast bedankt voor jullie help.

geheugen: 1x Corsair 2 x 8GB 1866MHz CL10 DDR3-1866
videkaart: 1x Sapphire HD 7870 GHz Edition 2GB GDDR5 PCIe-Versie 3.0
harde schijf: 1x Corsair Force 3 60GB 2.5" SATA-600 SSD
kast: 1x Sharkoon Vaya Value, Midi-Tower, 2x USB 2.0
moederbord: 1x Gigabyte GA-970A-DS3, 4x DDR3, AM3+, 6x SATAIII
fan: 2x Sharkoon Silent Eagle 2000 120mm
voeding: 1x CoolerMaster Cooler Master GX-Lite 600, 600W
processor: 1x AMD FX-8150 Black Edition, 3,6GHz, AM3+, Box
koeler: 1x Corsair Hydro Series H60, s775, 1155, 1156, 1366, AM2, AM2

ik weet dat ik een cdspeler mis, maar dat komt omdat ik al een werkende heb.
 
Hallo,

Ik denk dat u alles heeft om te beginnen met uw pc. Misschien heeft u nog een floppy drive nodig ? en hebt u alle kabels dus sata kabel en nog veel meer.

Wij zijn *knip* en wij willen alle mensen met computerproblemen helpen dus vandaar dat wij ook op helpmij.nl zitten

Wilt u nog leuke software downloaden ? Wij zijn *knip* en hebben deze link *Knip* waar u gratis software kan downloaden

Wilt u ons helpen en dit tegen al uw familie en vrienden en kenissen etc vertellen om ons tot een groot suc6 te laten worden ?! Dank u wel alvast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het spijt me voor het misverstand, ik had daar niet moeten zeggen dat ik die gekocht had, ik wou hem alleen laten zien dat dat een goed systeem was. ik had het perongeluk geschreven dat ik hem kocht omdat ik namelijk erg druk ben en nogal moe, (ik ben pas 14) dus sorry voor het ongemak. ik heb de andere post al veranderd
 
Die andere posting ga ik verwijderen. Als je hier nog advies moet vragen voor dit systeem hoe kan je dan dit systeem aan anderen aanbevelen.;)

Succes verders met je vraag.


@prosoft81: Welkom op Helpmij..

Zomaar reclame maken voor uzelf is niet toegestaan. Vandaar bericht aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

@prosoft81, Een floppy is een beetje ouderwets en word niet meer gebruikt. Tegenwoordig is alles USB of CD/DVD.

@TS, Dit zal passen, ook een heel mooi systeempje. Een floppy is overbodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan