pc een beetje sloom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Mijn pc doet een beetje sloom. 2 maanden geleden deed ie nog normaal. dit snap ik dus niet.
Wat doet ie sloom? Bijvoorbeeld bij het opstarten. soms moet ik dan maar 3 - 4 sec w8en. en soms ineens 10 of meer seconden. das wisselt zich elke keer af. ook bijvoorbeeld ik heb een mapje geopend. en dan druk ik op een mapje in de map. en dan vlecthen die 2 browsers zich in elkaar en dan duurt het 3 - 4 seconden ofzo voordat het geheel op de voorgrond verschijnt.

Ik had geen progammas ingesteld ofzo opstarten bij aanmelden dus daar kan het ook niet aan liggen. Het zal waarschijnlijk een klein virusje zijn. Het rare is. het wordt niet herkend door mijn scanners. Anders kan het misschien ook nog aan me gebruik van me schijfruimte liggen. die is nogal hoog namelijk. Ik gebruik 300 - 540GB. En mc (c) schijf van 40 gb daarvan word 36GB gebruikt.

Misschien ligt het aan mijn scanners dat ze het niet kunnen vinden.
hieronder kun je zien welke progs ik gebruiks. (ze zijn allemaal geupdate)

Avast 4.7Home.
Spywareblaster.
Kerio.
Windows defender.
Ad-Aware SE personal.
Ccleaner.

Geen een er van vindt hem.

Avast vind er wel paar alleen die kan ik dan op een of andere manier niet herstellen of verwijderen of in de kluis stoppen. dan zegt ie er is een fout opgetreden bij de verwerking van (aantal) bestanden.

Misschien zijn het juist die infecties die herstelt moeten worden. Hoe dan ook ik heb het graag weer normaal. Dit kreeg ik ineens 2 maanden geleden. daarvoor deed ie alles nog super.

Het is geen groot probleem weet dat wel. en het is volgens mij niet eens noodzakelijk om het weg te halen maar het is tog altijd handiger als ie wat sneller is en wie weet gaat me pc straks nog gekker doen vanwege die geinfecteerde bestanden.

Hopelijk kennen jullie dit probleem en weten jullie hoe ik dit kan verhelpen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan